Việc làm SITC LOGISTICS VIETNAM CO., LTD

Cập nhật 07/12/2024 06:53
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH SITC LOGISTICS VIỆT NAM
Sales Supervisor (INBOUND)
SITC LOGISTICS VIETNAM CO., LTD
10 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 06/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 04/06/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 1 - 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

I/ INTRODUCTION

LitGroup takes great pride in being a reputable and professional data solution provider catering to the needs of e-commerce businesses. We aim to offer our valued customers the utmost quality and security data processing experience. Established in 2011, LitGroup holds ownership of 3 brands: LitExtension, LitCommerce, and Litos. We’re supporting more than 200 e-commerce platforms in over 80 countries worldwide, garnering a remarkable customer satisfaction rate of over 90%.

To expand our service offering globally, we are actively seeking talents with a sense of responsibility, trustworthiness, optimism, and a passion for continuous learning. If you’re searching for a company with a professional environment and ample development opportunities, LitGroup is the perfect fit for you. 

We are currently in the process of recruiting a Sales Supervisor (Inbound Sales) – level Junior. For additional information, please refer to the details provided below.

Working time: From Monday to Saturday Morning

Working location: 10th Lilama Office Building, no.56 To Huu Street, Trung Van ward, Nam Tu Liem district, Hanoi.

Please visit us:

  • Website: litcommerce.com / litextension.com / litos.io
  • Fanpage: LitGroup Careers

II/ RESPONSIBILITIES

  • Support the Team and Optimizing Processes
  • Identify criteria for improvement and implement process changes to enhance efficiency and performance.
  • Provide guidance and conduct training to continuously improve the team’s skills and knowledge.
  • Prepare, upgrade and provide Sales material content for the Inbound Sales team
  • New sales rep onboarding support and mentor
  • Analyzing Data and Improving Performance
  • Collect, analyze, and report on key performance indicators, such as conversion rates, response times, and customer feedback.
  • Develop actionable recommendations and implement solutions to improve team performance and achieve sales goals.
  • Present detailed insights and performance analysis to management to support strategic decision-making
  • Ensuring Quality and Providing Feedback
  • Evaluate the quality and accuracy of information provided by the Inbound Sales team to customers.
  • Review customer interactions and provide constructive feedback for Sales Manager to maintain high service standards and customer satisfaction.
  • Conduct activity review/report and communicate with Sales Manager to monitor the inbound sales team performance to ensure adherence to established sales workflows, standards, and protocols.

III/ REQUIREMENTS

  • Graduated from FTU, NEU, or related universities;
  • Having 1+ years of experience in relevant roles, with expertise in a sales supervision, Inbound Sales, Customer Service;
  • Proficient English: 6.5 IELTS or equivalent;
  • Strong analytical skills, with the ability to interpret and act on sales data.
  • Excellent communication and leadership abilities.
  • Familiarity with CRM systems and sales performance tools is a plus.
  • Ability to train and encourage team members.
  • Detail-oriented with strong problem-solving skills.

IV/ BENEFITS

  • Basic Salary: 12.000.000 - 18.000.000 VND/month + KPI performance-based bonus
  • 13th-month salary, bonus on 30/04-01/05, 02/09, project…
  • Team-building activity, Holiday trips, Regular bonding, Tea breaks.
  • Competency assessment every 6 months, with a clear career advancement path.
  • An innovative and diverse working environment, with respect and support from colleagues and management.

V/ HOW TO APPLY?

  • Candidates interested in this vacancy please send an updated resume to the email address: [email protected].
  • Hotline: 034 846 8866 (Ms Dung).


Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH SITC LOGISTICS VIỆT NAM
SITC LOGISTICS VIETNAM CO., LTD Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
P419+420+421 TD Business Center, Lô 20A Lê Hồng Phong, Đằng Giang, Ngô Quyền, Hải Phòng, Việt Nam

Công ty TNHH SITC Việt Nam được thành lập năm 2009. Phạm vi kinh doanh của chúng tôi bao gồm đại lý giao nhận và vận chuyển hàng hóa. Với mục đích cung cấp dịch vụ hậu cần chất lượng cao cho khách hàng tại thị trường nội Á, chúng tôi cung cấp dịch vụ đặc biệt theo nhu cầu đa dạng của khách hàng.

Dưới sự làm việc chăm chỉ liên tục của đội ngũ nhân viên của chúng tôi, SITC Việt Nam đã dần trở thành lựa chọn hàng đầu của khách hàng tại Việt Nam.

Trong những năm qua, "TẬP TRUNG, CHẤT LƯỢNG, ĐỘC ĐÁO và ĐỔI MỚI" là khẩu hiệu dịch vụ của chúng tôi. Định hướng theo nhu cầu của khách hàng, chúng tôi luôn cung cấp dịch vụ chất lượng tốt nhất và nhận được nhiều lời khen ngợi từ dịch vụ đáng tin cậy của mình.

"Không có tốt nhất, chỉ có tốt hơn", SITC Việt Nam sẽ tiếp tục theo đuổi dịch vụ hiệu quả và chất lượng cao cho khách hàng!

Những nghề phổ biến tại SITC LOGISTICS VIETNAM CO., LTD

Bạn làm việc tại SITC LOGISTICS VIETNAM CO., LTD? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo SITC LOGISTICS VIETNAM CO., LTD

SITC LOGISTICS VIETNAM CO., LTD

Click để đánh giá