Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Work Location: District 01, HCMC
<Job Responsibilities>
・Sales Strategy & Planning:
- Develop and implement sales strategies aligned with business objectives.
- Set sales targets, forecast revenue, and create action plans to meet goals.
・Client Relationship Management:
- Build and maintain strong relationships with key clients and partners.
- Identify new business opportunities and maintain a robust sales pipeline.
・Market Research & Analysis:
- Analyze market trends, competitor activities, and customer feedback.
- Use insights to refine sales strategies and identify growth opportunities.
・Sales Operations & Reporting:
- Oversee daily sales operations and ensure timely reporting of results.
- Track key performance metrics and present regular sales reports to senior management.
・Team Management & Leadership:
- Recruit, train, mentor, and manage a sales team to achieve high performance.
- Conduct regular performance reviews and provide coaching and feedback.
・Collaboration:
- Work closely with other teams.
- Ensure alignment between sales strategies and overall company goals.
Yêu Cầu Công Việc
<Necessary Skill / Experience >
・Education: Bachelor’s Degree
・Language: Business level in English
・Experience: 5+ years of experience in sales related to HR Outsourcing and consulting, other outsourcing services.
・Skills:
o Proven track record of meeting or exceeding sales targets.
o Strong leadership, communication, connection, and negotiation skills.
o Data-driven decision-making.
<Preferable Skill / Experience>
・Prefer having experience in PRODUCTION OUTSOURCING
・ Having experience in sales of HR OUTSOURCING
・Have good knowledge of Back office service
<Key Competencies>
・Results-driven with strong business acumen.
・Ability to motivate and inspire teams.
・Adaptability to changing market dynamics.
・Strong analytical and problem-solving skills.
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 28 - 40
- Lương: 45 Tr - 49 Tr VND
Công ty TNHH SITC Việt Nam được thành lập năm 2009. Phạm vi kinh doanh của chúng tôi bao gồm đại lý giao nhận và vận chuyển hàng hóa. Với mục đích cung cấp dịch vụ hậu cần chất lượng cao cho khách hàng tại thị trường nội Á, chúng tôi cung cấp dịch vụ đặc biệt theo nhu cầu đa dạng của khách hàng.
Dưới sự làm việc chăm chỉ liên tục của đội ngũ nhân viên của chúng tôi, SITC Việt Nam đã dần trở thành lựa chọn hàng đầu của khách hàng tại Việt Nam.
Trong những năm qua, "TẬP TRUNG, CHẤT LƯỢNG, ĐỘC ĐÁO và ĐỔI MỚI" là khẩu hiệu dịch vụ của chúng tôi. Định hướng theo nhu cầu của khách hàng, chúng tôi luôn cung cấp dịch vụ chất lượng tốt nhất và nhận được nhiều lời khen ngợi từ dịch vụ đáng tin cậy của mình.
"Không có tốt nhất, chỉ có tốt hơn", SITC Việt Nam sẽ tiếp tục theo đuổi dịch vụ hiệu quả và chất lượng cao cho khách hàng!