Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
PERFORMANCE (40%)
a) In charge of pricing and quotation:
- Collect and check received quotes, for complex quotes under instruction of Supervisor, Manager.
- Collaborating with product teams to collect data to make accurate and appropriate quotations.
- Offer quotation to customer/agent according to guidance.
- Follow up with operation team to ensure cargo will be handled as SOP.
- Input revenue into e-FMS and other systems if required.
- Make KPI reports, join meeting with customer agent (if any)
- Manage cost/revenue, report for P&L as request.
- Handle ad-hoc report and tasks assigned by Supervisor, Manager.
b) Project report:
- Send email to product teams to complete necessary data as template.
- Ensure the accuracy and reasonableness of the data and then sum it up in the report.
- Send to PIC on team to review and send to Agent/ customer as timelines
- Join the meeting with to review KPI, make minutes meeting and send to relevant parties.
CUSTOMER SATISFACTION (15%)
- Proactively establish and maintain effective working team relationships with all support departments: Product and Commercial team, HR, Accounting, …
- Good communication and building relationship
- Support AR/ Accounting department chasing Customer/Agent payment for outstanding if any
OPERATION EXCELLENCE & HUMAN RESOURCE MANAGEMENT (35%)
- Strive to improve customer satisfaction through excellent customer service
- Keep a high level of knowledge about existing products and services, and learn about new products and services as they come in.
- Teamwork efficiency: support and back up for other team members.
Yêu Cầu Công Việc
JOB REQUIREMENTS
- University degree, major in the relevant fields.
- English with fluent 4 skills (listening, speaking, reading comprehension, writing).
- Good at Internet, MS Office (Excel, Word, Power Point)
- Good skill of Interpersonal communication and Customer Service
- Customer – oriented, planning, organizing & supervising
- 3-6 months experience in sales intern position.
- Good with figures, responsible, careful, detail-oriented, dynamic and hard-working.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 22 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Tập đoàn Sơn TOA Thái Lan đã có gần 60 năm kinh nghiệm là nhãn hiệu sơn số 1 tại Thái Lan và là nhà sản xuất sơn công nghệ hàng đầu Đông Nam Á. Chúng tôi hoạt động và sản xuất trong nhiều lĩnh vực, bao gồm sản xuất sơn và chất liệu phủ, hoá chất, hoá dầu, công nghệ sơn xe hơi, v.v...
Sơn TOA đã có mặt tại Việt Nam từ những năm 90 qua con đường xuất khẩu, chính thức thành lập công ty TNHH Sơn TOA Việt Nam vào năm 1995. Tính đến nay, Sơn TOA Việt Nam đã có mạng lưới kênh phân phối rộng lớn với hơn 1.200 cửa hàng trên 63 tỉnh thành.
Trải qua 28 năm thành lập và phát triển của Sơn TOA Việt Nam, chúng tôi không ngừng đầu tư nghiên cứu, quảng bá các sản phẩm sơn chất lượng và đã đạt được nhiều thành công đáng kể. Năm 2022, Sơn TOA tự hào đạt giải thưởng Rồng Vàng - hạng mục “Premium Products”. Năm 2020, Sơn TOA được vinh danh trong Top 10 “Thương Hiệu Tiêu Biểu Châu Á - Thái Bình Dương”. Năm 2019, Sơn TOA lọt vào Top 10 “Thương Hiệu Dẫn Đầu Việt Nam”. Các sản phẩm sơn trang trí đạt chứng nhận Xanh Green Label Singapore. Những thành tựu này chứng minh cam kết của chúng tôi với chất lượng sản phẩm và sự đổi mới trong ngành công nghiệp sơn và hoá chất xây dựng.