Việc làm
- Reviews
- Việc làm
- Mức lương
- Phỏng vấn
- Tổng quan
Do you aspire for a rewarding career that lets you do more and achieve more? Unleash your full potential at work with TDCX, an award-winning and fast-growing BPO company.
Work with the world’s most loved brands and be with awesome, diverse people. Be home, belong, and start your journey to #BeMore!
What is your mission?
- Reach prospective advertisers through phone and email and assess their compatibility to advertise with Digital Marketing Client.
- Conduct a Needs Assessment to determine which team is most appropriate to service the customer.
- Route customer to the appropriate team either by setting a follow-up appointment with a sales rep or routing the opportunity through systems as required.
- Be involved in various types of activities such as planning business events and implementing them.
- Set reasonable and clear expectations that lead to satisfied customers
- Sending out direct mails and following up over the phone until decision makers are reached or maximum numbers of contact attempts have been reached.
Who are we looking for?
- Candidate must possess at least a Bachelor's Degree in any field.
- Preferable with 2 years of working experience in the related field is required for this position. However, fresh graduates are encouraged to apply.
- Successful track record in directly driving business, highly motivated
- Is passionate about sales and has a genuine interest for online marketing
- Creative mindset and good understanding of client’s needs.
- Strong communication skills and a flair for selling creative market solutions
- Excellent verbal and written communication skills in English and Vietnamese
- Willing to relocate to Kuala Lumpur
TDCX provides transformative digital CX solutions, enabling world-leading and disruptive brands to acquire new customers, build customer loyalty, and protect their online communities.
TDCX helps clients, including many of the world’s best brands, achieve their customer experience aspirations by harnessing technology, human intelligence, and our global footprint. We serve clients in fintech, gaming, technology, home sharing and travel, digital advertising and social media, streaming, and e-commerce. Our expertise and strong footprint in Asia have made us a trusted partner for clients, particularly high-growth, new economy companies looking to tap the region’s growth potential.
Benefits
- Competitive salary package
- 100% Relocation coverage for Expats (work permit, employment pass, flight ticket)
- 14 days hotel accommodation coverage for Expats
- Exclusive tuition fee discount for Master's Degree enrollment with our partnered Universities.
- Exclusive voucher/discount for the purchase of mobile phone, flight, hotel, etc from our Global partners.
- Annual leave: 15 days
- Medical Leave: 14 days
- Hospitalization Leave: 60 days - inclusive of 14 days of outpatient medical leave
- Marriage Leave: 3 working days
- Paternity Leave: 5 working days
- Child Care Leave: 3 working days
- Compassionate Leave: 3 working days
- Medical Insurance Benefits: Provided
Please reach out to Ms Irene: [email protected] or Zalo: 84914261412 for further information
TDCX cung cấp các giải pháp CX kỹ thuật số biến đổi, cho phép các thương hiệu đột phá và hàng đầu thế giới có được khách hàng mới, xây dựng lòng trung thành của khách hàng và bảo vệ cộng đồng trực tuyến của họ. TDCX giúp khách hàng, bao gồm nhiều thương hiệu tốt nhất thế giới, đạt được mong muốn trải nghiệm khách hàng của họ bằng cách khai thác công nghệ, trí tuệ con người và dấu ấn toàn cầu của chúng tôi. Chúng tôi phục vụ khách hàng trong lĩnh vực công nghệ tài chính, trò chơi, công nghệ, chia sẻ nhà và du lịch, quảng cáo kỹ thuật số và mạng xã hội, phát trực tuyến và thương mại điện tử. Chuyên môn và dấu ấn mạnh mẽ của chúng tôi ở châu Á đã khiến chúng tôi trở thành đối tác đáng tin cậy của khách hàng, đặc biệt là các công ty có tốc độ tăng trưởng cao, nền kinh tế mới đang tìm cách khai thác tiềm năng tăng trưởng của khu vực. Chúng tôi tự hào về việc khám phá và tuyển dụng những chuyên gia giỏi nhất để tham gia cùng chúng tôi khi chúng tôi chuyển đổi ngành CX thuê ngoài. Cam kết #BeMore của chúng tôi đối với mọi người, khách hàng và cộng đồng của chúng tôi đã giúp chúng tôi giành được hàng trăm giải thưởng trong ngành, bao gồm cả việc trở thành một trong những công ty tốt nhất để làm việc ở Châu Á.
Review TDCX VietNam
Review Highlights
Cập nhật 12/03/2025
Ưu điểm
- Hệ thống học tập & phát triển bản thân tiên tiến (118 reviews)
- Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động, đa văn hóa (104 reviews)
- Có nhiều cơ hội đào tạo và phát triển, cho phép nhân viên nâng cao kỹ năng và thăng tiến trong sự nghiệp (87 reviews)
- Lương thưởng đầy đủ, phúc lợi đảm bảo (72 reviews)
Nhược điểm
- Môi trường làm việc cực kỳ thách thức, nhịp độ cực kỳ nhanh và hầu như không có thời gian nghỉ ngơi cho bản thân (198 reviews)
- Thiếu phần thưởng và sự công nhận, ít cơ hội thăng tiến trong sự nghiệp, ít được tăng lương (239 reviews)
- Không có sự minh bạch, thay đổi vai trò và công việc của nhân viên mà không báo trước (95 reviews)
- Phải làm việc độc lập mà không có sự hướng dẫn của cấp trên (197 reviews)
- Khối lượng công việc nặng, đặc biệt vào những mùa cao điểm (214 reviews)
- OT thường xuyên vì KPI rất cao (273 reviews)
Tạm được, có thể cân nhắc nếu cần kinh nghiệm
Không có vấn đề gì với công ty (ID)
Có thể thăng chức nếu ăn nói giỏi (ID)
Những nghề phổ biến tại TDCX VietNam
Bạn làm việc tại TDCX VietNam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn