Việc làm Thanh An Food

Cập nhật 11/10/2024 08:24
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Thanh An
Brand Manager (expat only)
Thanh An Food 2.7★
6 đánh giá 37 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 09/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 08/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 5 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

  • Brand Consistency: Ensure content and campaigns reflect each brand segment’s identity, tailoring strategies to align with Easia Travel’s global standards. Maintain brand integrity and consistency across channels, ensuring the brand’s voice resonates in each market.

  • Contribute to the development of Easia Travel’s overall marketing strategy in collaboration with the Marketing Director.

  • Market Collaboration with Sales Team: Develop relationships with key stakeholders across the Sales Team to ensure content resonates with market needs and supports business development goals.

  • Brand Strategy: Develop digital-first content strategies for each brand to engage audiences across all markets. Develop brand strategies for each segment, creating tailored content that resonates with the target audience.

  • Trade Show and Event: Help prepare for trade shows and coordinate Marketing Manager to ensure the timely delivery of key destination and brand-related collaterals to reinforce Easia Travel’s presence in key markets.

  • Develop a Cross-Functional Content Calendar: Work with Marketing Manager s and content editor and oversee the content calendar to ensure timely, relevant content delivery that aligns with each brand’s goals and market needs.

  • Collaborating with other departments: Foster close relationships with stakeholders across the company to align campaign goals, content needs, and project timelines. Establish regular communications to gather feedback, discuss needs, and make adjustments when necessary.

  • Easia Partners Program: Oversee program growth with the Easia Partners Team to better serve our partners and bring them innovative marketing solutions.

Yêu Cầu Công Việc

- Language: Fluent English, proficiency in a second language such as French, German, Italian or Spanish is an advantage  

- Skills: 

  • Strong skills in brand management, content strategy, and cross-functional collaboration. 

  • Skills related to content creation are essential. Familiarity with PowerPoint, Canva, and Adobe Creative Suite is considered an advantage. 

  • Excellent communication and presentation abilities, with experience in stakeholder relationship building. 

  • Education: Bachelor’s degree in Marketing, Communications, or a related field. 

  • Experience: 5+ years in brand management or a communications role, preferably within the tourism or travel industry, with experience managing multiple brands. 

  • Experience managing a team and fostering a collaborative team environment. 

  • Experience in Southeast Asia tourism or a global marketing perspective is highly valued. 

  • Excellent communication skills and self-motivated 

  • Proactive, determined, rigorous and methodical 

  • High attention to detail 

  • Good critical & analytical thinking 

  • Good communicator with excellent presentation skills 

  • Must enjoy a structured working environment 

  • Experience with tools like HubSpot and Asana is advantageous.

  • Self-motivated to learn new concepts and participate in new projects

- Open to Expats and foreigners

Địa điểm làm việc

Hà Nội
33B Phạm Ngũ Lão, Hoàn Kiếm, Hà Nội

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Thanh An
Thanh An Food Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
P809 tầng 8, tòa nhà Plaschem, số 562 đường Nguyễn Văn Cừ, Phường Gia Thuỵ, Quận Long Biên, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Sức khoẻ là mục tiêu hàng đầu của con người
Đáp ứng điều đó, Công ty TNHH Thanh An dã nghiên cứu và áp dụng khoa học để sản xuất ra các sản phẩm dinh dưỡng phục vụ nhu cầu đảm bảo sức khoẻ của con người.
Với phương châm: Sản phẩm sản xuất từ nguyên liệu tự nhiên, không sử dụng phẩm màu, chất bảo quản chúng tôi mong rằng sẽ đáp ứng được nhu cầu và sự tin cậy của quý khách hàng.
Năm 1998 Công ty TNHH Thanh An được thành lập với mục tiêu ban đầu là giải quyết hàng trăm tấn bơ sữa ế thừa cho nông trường Mộc Châu, nông trường Phù Đổng, nông trường Đức Trọng Lâm Đồng.. Công ty liên doanh với Đài Loan mỗi năm gieo trồng hàng chục Hecta ớt để chế biến ớt xanh bóc vỏ xuất khẩu. Thương hiệu Việt Đài cũng được đặt tên và ra đời từ đó.


Review Thanh An Food

2.7
6 review

22/10/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Ép nhân viên mua hàng cận date (RV)

21/10/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Bòn rút của người lao động để tiết kiệm cho công ty (RV)

19/10/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Ép nhân viên nghỉ không đúng với quy định của pháp luật (RV)

Những nghề phổ biến tại Thanh An Food

Bạn làm việc tại Thanh An Food? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thanh An Food

Thanh An Food

Click để đánh giá