Mô tả công việc
- Cluster HRM develops and implements human resources strategies, policies, and programs for the staff, employees, management training, performance management, career development, and compensation.
- The aim is to ensure that the hotel employs the right balance of staff in terms of skills and experience and that training and development opportunities are available to employees to enhance their performance and achieve the employer’s business, services, and commerce aims.
- Cluster HRM is involved in a range of activities required for the company whatever the size or type of business: Working practices, Recruitment, C&B, conditions of employment, and negotiation with external work-related agencies.
- Developing and implementing policies on issues such as working conditions, performance management, equal opportunities, disciplinary procedures, and absence management.
- Preparing staff handbooks and collective labor agreements.
- Advising on pay and other remuneration issues, including promotion and benefits.
- Administering payroll and maintaining employee records
- Interpreting and advising on employment records.
- Dealing with grievances and implementing disciplinary procedures.
- Developing with line managers HR planning strategies that consider immediate and long-term staff requirements
- Planning and sometimes delivering training—including inductions of new hires.
- Analyzing training needs in conjunction with departmental managers. Making plans for training courses in safety, first aid & CPR, Fire and emergency reaction.
- Involving hotel regular audits constantly in terms of smooth operation.
- Any other duties assigned by the General Manager.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive & competitive salary depending on ability & experiences
- Friendly, young, and dynamic yet challenging working environment
- 13th-month salary, festival bonus, birthday card gift.
- Other benefits according to the regulation of the hotel.
Yêu cầu công việc
- Graduated from University majoring in Human resources, Business Administration, Economics, Hotel and Restaurant management, and other related majors
- Priority is given to candidates having worked in a similar position for international hotels/resorts and can start as soon as possible
- Fluency in English
- Good computer skills
- Empathy towards your customers and colleagues.
- Pride and attention to detail.
- Polished personal presentation with a warm, confident, and hospitable personality
- Paid salary suitable to your ability skills and experiences
- Knowledge of labor law and employment regulations.
- Working in 4-5 star hotels with 05 years of experience and more than 05 years in the same position.
Yêu cầu hồ sơ
- Send your CV to Hoteljob or Contact: 028 3915 8126 - ( Ms Ha Nguyen)
Sức khoẻ là mục tiêu hàng đầu của con người
Đáp ứng điều đó, Công ty TNHH Thanh An dã nghiên cứu và áp dụng khoa học để sản xuất ra các sản phẩm dinh dưỡng phục vụ nhu cầu đảm bảo sức khoẻ của con người.
Với phương châm: Sản phẩm sản xuất từ nguyên liệu tự nhiên, không sử dụng phẩm màu, chất bảo quản chúng tôi mong rằng sẽ đáp ứng được nhu cầu và sự tin cậy của quý khách hàng.
Năm 1998 Công ty TNHH Thanh An được thành lập với mục tiêu ban đầu là giải quyết hàng trăm tấn bơ sữa ế thừa cho nông trường Mộc Châu, nông trường Phù Đổng, nông trường Đức Trọng Lâm Đồng.. Công ty liên doanh với Đài Loan mỗi năm gieo trồng hàng chục Hecta ớt để chế biến ớt xanh bóc vỏ xuất khẩu. Thương hiệu Việt Đài cũng được đặt tên và ra đời từ đó.
Review Thanh An Food
Ép nhân viên mua hàng cận date (RV)
Bòn rút của người lao động để tiết kiệm cho công ty (RV)
Ép nhân viên nghỉ không đúng với quy định của pháp luật (RV)