Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Receptionist tasks:
- Receiving incoming telephone calls, documents and transfer to related person. Sending documents, courier when needed. Arrange and control the meeting rooms.
- Welcome visitors warmly, make sure they are comfortable, instruct them to meet people.
- Ensure knowledge of staff movements in and out of the organization.
Admin tasks:
- Make sure the office runs smoothly, work with suppliers to get the best rate, and solve the problems if any (phone, taxi, electricity, drinking water, stationery, express service DHL, TNT, EMS, 247, hotel, air ticket, printing, healthcare service, office flower, office cleaning, etc…)"
- Payments: process all the payments on time (including monthly payments and other necessary payments)
- Booking: hotel, air ticket, team lunch/ dinner/party.
- Apply for visa: VOA for guests, Business / Tourist visa for expats.
- Maintain accurate labor records for foreign experts working in Vietnam (including Work Permits and Temporary Residence Cards)
- Arrange for visiting plan for guests (pick up, transportation, accommodation…)
- Order beverages and food for guests and expats when needed.
- Support all the ex-pats and co-workers (HCM, Long An, Bien Hoa, Di Linh, Buon Me Thuot, Quy Nhon, Gia Lai) if any.
- In charge of Zoom meeting
- Other ad-hoc jobs assigned by managers.
Internal Communication tasks:
- Develop and execute plans for internal communication activities, ensuring requests and managing funding for these initiatives. This includes organizing quarterly Employee of the Month celebrations, birthday events, and major holiday festivities throughout the year.
- Disseminate event information through common communication channels to ensure all employees are informed.
Yêu Cầu Công Việc
Education: Graduated with a College or University degree in fields such as Human Resources, Social Sciences, English language, or Business Administration; however, this is not a mandatory requirement.
Experience: At least 1 year of working experience in HR & Admin, General affair field is preferred.
Key Behavioral/ Leadership Competencies: Strong problem-solving skills and a proactive attitude towards learning and development/Energetic, self-motivated, and enjoying the challenge
Key Soft Skills: English skills: Business English fluency/Proficient in using Microsoft Office applications (Excel, PPT).
Key Technical Competencies: Strong organizational skills with the ability to manage multiple tasks and priorities effectively.
Other Priority Competencies/Skills: Excellent communication and negotiation skills, both verbal and written/Have good ethics and self-discipline
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 8 Tr - 10 Tr VND
Sức khoẻ là mục tiêu hàng đầu của con người
Đáp ứng điều đó, Công ty TNHH Thanh An dã nghiên cứu và áp dụng khoa học để sản xuất ra các sản phẩm dinh dưỡng phục vụ nhu cầu đảm bảo sức khoẻ của con người.
Với phương châm: Sản phẩm sản xuất từ nguyên liệu tự nhiên, không sử dụng phẩm màu, chất bảo quản chúng tôi mong rằng sẽ đáp ứng được nhu cầu và sự tin cậy của quý khách hàng.
Năm 1998 Công ty TNHH Thanh An được thành lập với mục tiêu ban đầu là giải quyết hàng trăm tấn bơ sữa ế thừa cho nông trường Mộc Châu, nông trường Phù Đổng, nông trường Đức Trọng Lâm Đồng.. Công ty liên doanh với Đài Loan mỗi năm gieo trồng hàng chục Hecta ớt để chế biến ớt xanh bóc vỏ xuất khẩu. Thương hiệu Việt Đài cũng được đặt tên và ra đời từ đó.
Review Thanh An Food
Ép nhân viên mua hàng cận date (RV)
Bòn rút của người lao động để tiết kiệm cho công ty (RV)
Ép nhân viên nghỉ không đúng với quy định của pháp luật (RV)