Mô tả công việc
-
Create and maintain content for social media platforms (Facebook, LinkedIn).
-
Produce 10 posts weekly for social platforms and 3 blog posts (in English) per week aligned with the company’s branding.
-
Develop and implement content pillars based on the company’s branding and messaging guidelines.
-
Manage and monitor social media accounts, responding promptly to messages and user interactions.
-
Collaborate with the designer to produce high-quality visuals for social media posts, displays, and videos.
-
Contribute creative ideas to marketing campaigns and promotional plans.
-
Track content performance metrics and optimize strategies based on data insights.
KPIs (Key Performance Indicators):
-
The number of content pieces created weekly/monthly.
-
Engagement metrics (likes, comments, shares, and follower growth).
-
Blog traffic growth and user interaction.
Yêu cầu công việc
Experience: Minimum 1 year of experience in writing content or a similar position.
Education: Bachelor's degree in Business, Communications, PR, Marketing, Journalism, or related fields.
Skills:
-
Strong understanding of and experience with creating various forms of content for social media and digital platforms.
-
Excellent writing skills in English.
-
Ability to generate innovative ideas and take the initiative in producing engaging content.
-
Effective time management to handle multiple tasks and meet deadlines.
Preferences:
-
A proactive attitude with the ability to self-learn and adapt.
-
Open to feedback and dedicated to continuous improvement.
-
Experience in IT or technology-related industries is advantageous but optional.
Quyền lợi được hưởng
-
Salary range (gross): 8 - 10M/ month
-
Performance-based bonuses (holiday, Tet, revenue-based bonuses upon meeting KPIs).
-
Full statutory benefits (social insurance, unemployment insurance, health insurance).
-
Weekends off (Saturday and Sunday).
-
A modern, fully equipped office environment.
-
Regular company activities (team-building events, travel, birthday celebrations).
-
Professional growth opportunities in marketing and content creation.
-
Training in marketing, especially content, SEO content, SEO techniques, and graphic design (depending on your interest and request).
Thương hiệu thời trang nam ATINO được thành lập năm 2013 với sứ mệnh mang lại sản phẩm Made in Việt Nam chất lượng tốt có mức giá tốt nhất thị trường, phù hợp với học sinh - sinh viên và người có thu nhập trung bình.
ATINO với hơn 9 năm hoạt động trong thị trường bán lẻ, có hơn 400.000 khách hàng, xưởng sản xuất 2000m2, và 8 Store tại Hà Nội.
Năm 2022, với mục tiêu phát triển mạnh mẽ và mở rộng hệ thống ATINO cần bạn: những người trẻ tài năng, có đam mê và khát vọng thành công, cùng chúng tôi mang lại giá trị cho hàng triệu khách hàng và phát triển đội ngũ chuyên nghiệp, cùng nhau phát triển.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Các hoạt động vui chơi giải trí, thể thao
Lịch sử thành lập
- Thương hiệu thời trang nam ATINO được thành lập năm 2013
Mission
- Sứ mệnh mang lại sản phẩm Made in Việt Nam chất lượng tốt có mức giá tốt nhất thị trường, phù hợp với học sinh - sinh viên và người có thu nhập trung bình.
- Năm 2022, với mục tiêu phát triển mạnh mẽ và mở rộng hệ thống ATINO cần bạn: những người trẻ tài năng, có đam mê và khát vọng thành công, cùng chúng tôi mang lại giá trị cho hàng triệu khách hàng và phát triển đội ngũ chuyên nghiệp, cùng nhau phát triển.