Job Description
- Manage the agency’s performance on online advertising campaigns via Google Ads, TikTok Ads, Facebook Ads, etc., to generate leads and acquire customers;
- Initiate following and deeply analyze Digital metrics to evaluate and optimize the efficiency of Digital activities and collaborate with the Digital team;
- Plan and monitor the company‘s ongoing presence on social media platforms such as Facebook, TikTok, and YouTube;
- Gain insights into the latest online marketing trends and continually update marketing strategies;
- Propose SEO direction and collaborate with the content team to enhance the company’s website;
- Optimize website performance, including organic traffic, bounce rate, conversion rates, etc., to improve user experience and increase the number of traffic and leads;
- Identify key issues in different contexts and perspectives to deliver project objectives;
- Analyze the effectiveness of digital marketing using analytics tools, such as Google Analytics (GA4), SEM Rush, and SimilarWeb;
- Continuously implement PDCA to improve advertisement performance, maintain the effective channel/content, and improve ineffective activities by A/B test.
Requirements
- Bachelor’s degree in Marketing/ Business is preferable;
- Proficiency in English communication & Microsoft Office;
- Analytical mindset and critical thinking skills;
- At least 2 years in Digital Marketing for lead generation and performance tracking;
- Experience and Knowledge of digital marketing, including SEO, SEM, social media platforms (Facebook, Youtube, TikTok), and web analytics tools: Google Analytics (GA4), SEM Rush, SimilarWeb, etc.
Other information
- Working place: No 02, Pho Quang Street, Ward 02, Tan Binh District, Ho Chi Minh City
- Working time: 7:30 – 17:30, from Monday to Friday
Benefits
- Allowances: Attendance, Transportation, Lunch
- Salary Review and Bonus
- PVI Healthcare Package
- Company events: Family Day, Company Trip, Year-End Party, Sales Achievement Party
- Full social insurance contribution
- Flexible working hours
- Vehicle purchase with discounts
- Subsidy for learning driving licenses and foreign language classes
MYAN là thương hiệu thời trang thuộc Công ty mẹ là Công ty TNHH Thương Mại và Đầu tư MYAN, chuyên hoạt động trong lĩnh vực đầu tư tài chính và thương mại dịch vụ.
Thương hiệu MYAN được thành lập từ năm 2013, hướng tới phục vụ đối tượng là khách hàng nữ tuổi từ 18-35, MYAN liên tục thiết kế, sản xuất và ra mắt những mẫu quần áo thời trang trẻ trung xinh đẹp, cập nhật xu thế với giá cả phải chăng và luôn nhận được phản hồi tốt từ phía khách hàng.
Từ khởi đầu rất khiêm tốn, tới nay MYAN đã có hệ thống gồm đại lý 5 cửa hàng đại lý thuộc sở hữu cá nhân tại Hà Nội, và cùng với đó là 1 hệ thống kênh thương mại điện tử đang phát triển nhanh chóng. Công ty tập trung vào việc thiết kế, sản xuất sản phẩm, quảng bá thương hiệu, còn hệ thống 5 cửa hàng đại lý thuộc các chủ sở hữu cá nhân sẽ phân phối sản phẩm đến tay người tiêu dùng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2010
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,