Mô tả công việc
- Drives efficient process and delivers best practices for full lifecycle recruitment.
- Develops an understanding of job duties, responsibilities, and business requirements for open positions and able to develop thoughtful, comprehensive, position-specific search strategies that leverage best practice recruiting methods.
- Build a strong pipeline of passive and active candidates not only through traditional free and paid channels but also through creative ways, external and internal initiatives.
- Researches and recommends new talent sources for active and passive candidate recruiting. Builds networks to find qualified passive candidates.
- Knowledgeable about external talent trends and identifies actionable strategies for current and future talent needs.
- Consistently benchmarks competition within and cross industry to stay current on trends in the talent marketplace and provides insights to regional leadership team to inform talent strategies.
- Other tasks assigned by the Line Manager.
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s degree, refer major in Human Resources or relevant areas.
- Minimum of 3+yearof experience in Telesales MassRecruitment.
- Good verbal and written English communication skills is an advantage.
- Ability to support, guide, and consult with managers throughout the hiring process.
- Experience with passive talent outreach to build talent pools.
- Excellent organizational skills for building candidate pool tracking and reporting for data driven insights and decisions.
- Takes initiative and is able to prioritize across competing priorities, managing time and capacity independently.
- Communicates proactively and clearly with hiring managers and leaders (internally) and with candidates (externally) to ensure a positive and thoughtful partnership and candidate experience.
- Knowledge of Applicant Tracking Systems (ATSs).
Quyền lợi được hưởng
- Promotion opportunities.
- Periodical bonus: Twice/year; Salary increase: Once/year.
- 13th month salary.
- Insurances followed Vietnamese Labor Law.
- Periodical health check-up once/ year.
- Bonuses, gifts for Holidays.
MYAN là thương hiệu thời trang thuộc Công ty mẹ là Công ty TNHH Thương Mại và Đầu tư MYAN, chuyên hoạt động trong lĩnh vực đầu tư tài chính và thương mại dịch vụ.
Thương hiệu MYAN được thành lập từ năm 2013, hướng tới phục vụ đối tượng là khách hàng nữ tuổi từ 18-35, MYAN liên tục thiết kế, sản xuất và ra mắt những mẫu quần áo thời trang trẻ trung xinh đẹp, cập nhật xu thế với giá cả phải chăng và luôn nhận được phản hồi tốt từ phía khách hàng.
Từ khởi đầu rất khiêm tốn, tới nay MYAN đã có hệ thống gồm đại lý 5 cửa hàng đại lý thuộc sở hữu cá nhân tại Hà Nội, và cùng với đó là 1 hệ thống kênh thương mại điện tử đang phát triển nhanh chóng. Công ty tập trung vào việc thiết kế, sản xuất sản phẩm, quảng bá thương hiệu, còn hệ thống 5 cửa hàng đại lý thuộc các chủ sở hữu cá nhân sẽ phân phối sản phẩm đến tay người tiêu dùng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2010
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,