Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
MAIN PURPOSE OF ROLE:
- Support field force effectiveness and efficiency in assigned territory via key levers such as Field Force data, KPI and dashboards
- Data Analysis support for internal business discussion.
- Prepare tender data to support manager make decision quicker
MAIN RESPONSIBILITIES:
1. Supporting for commercial
- Analyzing the assignment Tender Lists and providing all relative elements to help manager make the decision on proposal of sub-distributor. / Phân tích các Danh mục thầu được phân công và đưa ra tất cả các yếu tố liên quan hỗ trợ quản lý Đỗ ra các quyết định cho đề xuất của Nhà phân phối.
- Responsibility for product technical in Tender List, work closely with respective stakeholders to compile and complete the required Technical information for sub-distributor. / Chịu trách nhiệm về thông tin kỹ thuật sản phẩm trong danh mục thầu, làm việc với các bên liên quan để tổng hợp và hoàn tất Thông tin kỹ thuật sản phẩm cho Nhà phân phối
- Monitor and remind commercial team to collect all documents related to instrument placement such as contract, hand over document, delivery note…
- Monitor contract compliance and highlight to commercial team to improve utilization.
- Supporting for monitor and follow up back-order, legacy product, tender clearance …
- Monitor the progress of forecast and shipment to ensure instrument ship to customer on time.
2. Data Analysis:
- Monitor and ensure data integrity by highlight key different between internal data vs market potential.
- Monitor test count, sales trend to support for analyze IMS sales trend and forecast.
- Collect data support for internal business discussion such as tender quota, SAM
3. Adhoc Reporting and supporting as required by business
- Other on demand for business discussion
- Support and collaborate with product manager to organize workshop or seminar
Yêu Cầu Công Việc
MINIMUM BACKGROUND/ EXPERIENCE REQUIRED
1. Work Experience
- 1 to 2-year relevant experience role/ business analyst in pharma/ FMCG/ nutrition/ consulting industry
- Preferred: experience in SFE (pharma/nutrition/FMCG/ consulting) and Power BI tools
2. Education
- Bachelor's degree in Business/science qualifications or equivalent
3. Core Skills Required
Professional skill
- Thinking and acting logically
- Has knowledge of SFE concepts
- Knowledge of data analytics, technologies, tools, and platforms
Behavioral / Leadership Skill
- Be good at problem solving and decision making
- Good communication, being familiar with presentation, facilitation
- Integrity and honesty
- Quick learner and positive thinking
- Strong attention to details and accuracy, be organized, flexible & curious
Language Skill
- Good at English communication
Computer Skill
- Be good at Power BI
- Good in Excel and analytical skills
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 600 - 850 USD
MYAN là thương hiệu thời trang thuộc Công ty mẹ là Công ty TNHH Thương Mại và Đầu tư MYAN, chuyên hoạt động trong lĩnh vực đầu tư tài chính và thương mại dịch vụ.
Thương hiệu MYAN được thành lập từ năm 2013, hướng tới phục vụ đối tượng là khách hàng nữ tuổi từ 18-35, MYAN liên tục thiết kế, sản xuất và ra mắt những mẫu quần áo thời trang trẻ trung xinh đẹp, cập nhật xu thế với giá cả phải chăng và luôn nhận được phản hồi tốt từ phía khách hàng.
Từ khởi đầu rất khiêm tốn, tới nay MYAN đã có hệ thống gồm đại lý 5 cửa hàng đại lý thuộc sở hữu cá nhân tại Hà Nội, và cùng với đó là 1 hệ thống kênh thương mại điện tử đang phát triển nhanh chóng. Công ty tập trung vào việc thiết kế, sản xuất sản phẩm, quảng bá thương hiệu, còn hệ thống 5 cửa hàng đại lý thuộc các chủ sở hữu cá nhân sẽ phân phối sản phẩm đến tay người tiêu dùng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2010
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,