Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
*We are looking for PE Assistant Manager (facilities management) who is willing to work with the detailed description below:
- Monitor, follow and evaluate the performance of equipment, infrastructure, facilities systems and energy saving in Company as well as give improvement and optimization actions if needed
- Monitor and cooperate closely with contractors in repairing and maintaining facilities in accordance with standards and regulations of safety and cost
- Take responsibility for the installation, relocation and improvement of equipment and facilities to meet company's business activities
- Ensure equipment and facilities systems meet government's regulations and standards of health - safety - environment
- Make and implement the overall maintenance plan of facilities systems to ensure smooth operation
- Work closely with all relevant departments to solve problems caused by the operation of equipment and facilities systems
- Supervise and implement fire prevention and fighting in the factory, and coordinate with authorities to organize fire prevention and fighting training for employees
*Benefits:
- Receive 100% salary (including probation month period)
- All Sundays & 02 Saturdays off per month (up to 4 Saturdays off in some months)
- Participate in social insurance with 100% of basic salary (+ allowances for foreign languages, environment... if any) according to Labor Law
- Bonus twice a year, annual salary increases, bonus on holidays of the year
- Shuttle bus from Hanoi (inner city & Dong Anh), Hai Duong, Hung Yen, Bac Ninh
- Health insurance 24/24
- Free TOEIC test (depend on annually plan)
- Free training courses: leadership, management skill,....
- Allowances about English, Japanese certificate; master's degree in Japan
- In addition, various kinds of welfare regimes to meet spiritual needs such as travel, sports day, family day, children day, fresh summer coupon, annual event organized by the company, etc.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor degree with 3-4 years of experience in similar position of facility/ maintenance management
- Intermediate English level and good command of MS Office
- Good planning and organizing skills
- Strong communication, coaching, problem-solving and decision-making skills
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 34 - 45
- Lương: Cạnh tranh
MYAN là thương hiệu thời trang thuộc Công ty mẹ là Công ty TNHH Thương Mại và Đầu tư MYAN, chuyên hoạt động trong lĩnh vực đầu tư tài chính và thương mại dịch vụ.
Thương hiệu MYAN được thành lập từ năm 2013, hướng tới phục vụ đối tượng là khách hàng nữ tuổi từ 18-35, MYAN liên tục thiết kế, sản xuất và ra mắt những mẫu quần áo thời trang trẻ trung xinh đẹp, cập nhật xu thế với giá cả phải chăng và luôn nhận được phản hồi tốt từ phía khách hàng.
Từ khởi đầu rất khiêm tốn, tới nay MYAN đã có hệ thống gồm đại lý 5 cửa hàng đại lý thuộc sở hữu cá nhân tại Hà Nội, và cùng với đó là 1 hệ thống kênh thương mại điện tử đang phát triển nhanh chóng. Công ty tập trung vào việc thiết kế, sản xuất sản phẩm, quảng bá thương hiệu, còn hệ thống 5 cửa hàng đại lý thuộc các chủ sở hữu cá nhân sẽ phân phối sản phẩm đến tay người tiêu dùng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2010
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,