Mô tả công việc
Main objectives:
Build brand presence on social media
Support the goal of 1,000 PoCs through content
Create content to support the partnership program
Responsibilities:
Produce content for sales kits and marketing materials
Create case studies from successful clients
Develop a content strategy for social media
Optimize SEO for the website and blog
Write technical blogs on AI/ML
Yêu cầu công việc
B2B content marketing writing skills
Understanding of SEO and social media marketing
Foundational knowledge of AI/ML to create specialized content
Ability to analyze data to optimize content
Quyền lợi
Flexible working regime and health care:
01 hour paid leave per day for women having children under 12 months
A flexitime allowance of 90- 180 minutes per month for employees
Flexible timekeeping (from 8:00- 9:00 to 17:30- 18:30)
Minimum 14 paid leaves per annum for all employees after probation
Social insurance, health insurance, unemployment insurance and MIC care insurance
01- day remote work per month
Transparent and fair benefits:
Men’s Day, Women’s Day, Children’s Day, Mid- Autumn Festival and other benefits under the provisions of the company
Saturday & Sunday OFF, Overtime pay is 150%, 200%, 300% as per labor law;
Bonus Policy: Public holidays (2/9, 30/4, 1/5, 1/1,...); Personal Performances; Excellent Team; Performance bonus in Token of the project;..
Work performance review 2 times/ year (in April and October)
13th- month salary
Dynamic environment and open culture:
Year- end party, sports day, yearly company trip and quarterly team building,...with a generous budget
Socialize with colleagues through monthly Happy Hour
Flat, open and sharing culture with friendly management team; outsourcing company with product mindset
Monthly allowance when joining clubs: Soccer, Swimming, Yoga, Music,...
Nice & modern working space with young, dynamic & friendly colleagues and free coffee, tea, drinks,...
Strong learning culture:
Working opportunities with technical gurus who built and operated world- class applications with millions of users.
Account to log in to our online learning system, which contains thousands of valuable lectures (LMS)
Participate in workshops, seminars, tech talk,... with sharing from experts inside and outside the company
Free training courses for technical and soft skills (presentation skills, communication skills, foreign language courses,...)
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-27 01:35:03
MYAN là thương hiệu thời trang thuộc Công ty mẹ là Công ty TNHH Thương Mại và Đầu tư MYAN, chuyên hoạt động trong lĩnh vực đầu tư tài chính và thương mại dịch vụ.
Thương hiệu MYAN được thành lập từ năm 2013, hướng tới phục vụ đối tượng là khách hàng nữ tuổi từ 18-35, MYAN liên tục thiết kế, sản xuất và ra mắt những mẫu quần áo thời trang trẻ trung xinh đẹp, cập nhật xu thế với giá cả phải chăng và luôn nhận được phản hồi tốt từ phía khách hàng.
Từ khởi đầu rất khiêm tốn, tới nay MYAN đã có hệ thống gồm đại lý 5 cửa hàng đại lý thuộc sở hữu cá nhân tại Hà Nội, và cùng với đó là 1 hệ thống kênh thương mại điện tử đang phát triển nhanh chóng. Công ty tập trung vào việc thiết kế, sản xuất sản phẩm, quảng bá thương hiệu, còn hệ thống 5 cửa hàng đại lý thuộc các chủ sở hữu cá nhân sẽ phân phối sản phẩm đến tay người tiêu dùng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2010
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,