Mô tả công việc
Cooperate with the technical support team in identifying, reporting, and resolving technical problems arising when customers use the service
Follow potential customers after live chat via email
Daily report the new customer list and personal revenue to the manager
Receive customers’ technical requests and transfer them to the technical support team
Introduce and offer the company’s services to customers, give them a proper consultation and the services’ quotations to get order closing via live chat after taking on customers from the Marketing team
Yêu cầu công việc
Experience in sales/ basic IT knowledge/ e- commerce is an advantage.
Proficient in English speaking and writing skills: IELTS 6.0 or Toeic 750.
Have good communication skills.
Self- study, independent work, and good teamwork skills.
Quyền lợi
Income: Basic Salary: 10.000.000- 15.000.000 VND/month (KPI) +Bonus + Commissions + Computer Allowance
Enhance communication skills and presentation skills.
Bonus for Tet holidays, 13th- month salary, good performance, and 12 days off / year.
Improve about: English skills, Sales skills, Knowledge of technology, and international sales knowledge.
Review work performance and salary 4 times/year.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-05 01:00:03
Nhuận Tín là một công ty 100% vốn nước ngoài, chuyển sản xuất và kinh doanh smartphone Chúng tôi chuyên tạo ra sản phẩm thân thiện người dùng với chất lượng âm thanh vượt trội và ngoại hình thời trang phù hợp với giới trẻ Tạo bất ngờ mới và theo đuổi sự xuất sắc là đặc điểm nổi bật của thương hiệu vivo với vị trí đang đứng top 10 thế giới, vivo đang thâm nhập vào thị trường Việt Nam và trải dài trên khắp các khu vực trong cả nước : Hà Nội, Đà Nẵng, Hồ Chí Minh, Nha Trang, Cần thơ, Mỹ Tho, Tây Ninh,BÌnh Dương...