Mô tả công việc
Job Descriptions:
- Working closely with the client to update the supplier’s information such as terms and
conditions, location, working time, and car information, ... on the client’s website - Ensuring the accuracy, validity and completeness of information for suppliers by utilizing
appropriate tools, methods, and processes.
Yêu cầu công việc
- College or Bachelor’s degree in any field;
- An eye for detail and a detail-oriented approach;
- Excellent communication and writing skills in English;
- Prior experience in updating content;
- Good MS Excel Skills – essential;
- Proficient with other MS Office applications – essential;
- Broad computer skills, with the confidence and ability to pick up the usage of a range of
applications; - Good analytical and problem-solving skills, self-motivated and proactive approach;
- Capable of working independently
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- 13th month salary
- 14 days of annual leave
- Accident insurance 24/7
- Team building activities
- Active and professional environment
- Other benefits following Labor Code and Social Insurance Laws
Công ty TNHH Thương Mại Long Á là nhà phân phối độc quyền của hãng Văn Phòng Phẩm Deli tại Việt Nam.Trải qua 10 năm triển khai sản phẩm Deli, hiện nay chúng tôi có thể tự hào vì sản phẩm Deli đã có mặt trên tất cả các tỉnh thành trên toàn quốc với hệ thống phân phối cũng như các đại lý rộng khắp. Nhấn mạnh vào việc cung cấp các sản phẩm tiết kiệm chi phí nhất cho người tiêu dùng.
Tự hào là một trong những nhãn hàng văn phòng phẩm lớn nhất tại Việt Nam, Deli Việt Nam không ngừng nỗ lực và phát triển trong lĩnh vực phân phối các sản phẩm cho các đơn vị văn phòng, trường học,... Với phương châm sản xuất những sản phẩm chất lượng tốt nhất và luôn đặt khách hàng làm trọng tâm, sứ mệnh của Deli là làm hài hòng người tiêu dùng toàn cầu với những sản phẩm chất lượng cao, độ tin cậy tuyệt đối và thân thiện với người dùng.