Mô tả công việc
Key Responsibilities:
• Content Creation:
o Conceptualize and create engaging and original short-form video content for social platform that aligns with the brand's voice and objectives.
o Execute end-to-end video production, including filming, editing, sound design, and visual effects, to deliver polished and high-quality content.
o Experiment with different video styles, techniques, and formats to keep content fresh and appealing to diverse audiences.
• Social Media Management:
o Manage and monitor the company's social media platforms, assessing risk and ensuring content complies with the financial environment's requirements.
o Stay updated with current social media trends and assess how to integrate them within the financial sector appropriately.
o Analyze video performance metrics, insights, and adapt content strategies to drive engagement and growth.
• Collaboration:
o Work closely with the EB & Research tedam to understand market trends and generate relevant stock-investing content.
o Collaborate closely with our marketing team to understand campaign goals and messaging, translating them into visual narratives.
Yêu cầu công việc
• Have knowledge about financial service, investment, especially stock trading...
• Deep understanding of TikTok's ecosystem: trends, hashtags, music usage, functionalities, guidelines, and platform updates
• Proficiency in video editing software and creative tools to produce visually appealing and well-edited content.
• Strong visual and storytelling skills, with an eye for detail and a knack for capturing attention quickly.
Quyền lợi được hưởng
100% Insurance base on salary
12 Annual leaves
Lunch bonus
Công ty TNHH Thương Mại Long Á là nhà phân phối độc quyền của hãng Văn Phòng Phẩm Deli tại Việt Nam.Trải qua 10 năm triển khai sản phẩm Deli, hiện nay chúng tôi có thể tự hào vì sản phẩm Deli đã có mặt trên tất cả các tỉnh thành trên toàn quốc với hệ thống phân phối cũng như các đại lý rộng khắp. Nhấn mạnh vào việc cung cấp các sản phẩm tiết kiệm chi phí nhất cho người tiêu dùng.
Tự hào là một trong những nhãn hàng văn phòng phẩm lớn nhất tại Việt Nam, Deli Việt Nam không ngừng nỗ lực và phát triển trong lĩnh vực phân phối các sản phẩm cho các đơn vị văn phòng, trường học,... Với phương châm sản xuất những sản phẩm chất lượng tốt nhất và luôn đặt khách hàng làm trọng tâm, sứ mệnh của Deli là làm hài hòng người tiêu dùng toàn cầu với những sản phẩm chất lượng cao, độ tin cậy tuyệt đối và thân thiện với người dùng.