Việc làm Milano

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Thương Mại Milano
Customer Service Officer - Korean Account
Milano
7 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 10/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Mô tả Công việc
Duties and responsibilities include, but are not limited to:
Provide quality customer service in accordance to set KPIs and service standards.
Accept bookings & orders placed by customers.
Keep up to date with the latest product, marketing and service information for the delivery of service to customers.
Demonstrate good telephone etiquette when dealing with both internal and external customers.
Understand SOP (standard operating procedure) of Air and Sea document handling.
Listen, probe and question in order to clarify and understand customers' needs.
Follow-up on complex cases to ensure customer satisfaction.
Provide customers feedback for continuous improvements.
Report to Manager every week about status of all clients
Provide quality customer service in accordance to set KPIs and service standards.
Accept bookings & orders placed by customers.
Keep up to date with the latest product, marketing and service information for the delivery of service to customers.
Demonstrate good telephone etiquette when dealing with both internal and external customers.
Understand SOP (standard operating procedure) of Air and Sea document handling.
Listen, probe and question in order to clarify and understand customers' needs.
Follow-up on complex cases to ensure customer satisfaction.
Provide customers feedback for continuous improvements.
Report to Manager every week about status of all clientsYêu Cầu Công Việc
Education
Diploma/degree in any fields.
Knowledge of customer service...
Experience
Experienced in relevant position in 1-2 years.
Required Skills
Good Korean communication is preferable
Customer oriented with good interpersonal and communication skills.
Proficient in Microsoft Office applications.
Highly adaptable to a fast-paced and dynamic environment.
Decisive and able to analyze/resolve complex problems for customers.
Able to work under pressure and handle high volume of work.
Others: Good knowledge of Korean market is preferable.Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, Tòa nhà 25T2, Đường Nguyễn Thị Thập, Phường Trung Hoà, Quận Cầu Giấy, Hà Nội

Công ty TNHH Thương mại Milano hoạt động chủ yếu trong lĩnh vực sản xuất, phân phối, nhượng quyền và kinh doanh các sản phẩm đồ uống (không cồn). Hiện tại Công ty đã có hơn 1.400 cửa hàng nhượng quyền trên khắp cả nước. Trong năm nay, công ty phát triển thêm chuỗi thương hiệu Milano Premium với mong muốn mang đến một luồng gió mới cho ngành F&B nói chung và cà phê nói riêng. Mục tiêu của Milano Coffee là xây dựng một đội ngũ trẻ, năng động, sáng tạo mang lại sự phát triển hưng thịnh cho công ty trong hành trình những năm tiếp theo. Do đó, Công ty luôn mở ra nhiều cơ hội việc làm cho ứng viên và đào tạo sâu về chuyên môn nghiệp vụ. Hãy trở thành một thành viên của đại gia đình Milano Coffee các bạn nhé.

 

Những nghề phổ biến tại Milano

Bạn làm việc tại Milano? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Milano

Milano

Click để đánh giá