Việc làm Ô Tô Hyundai Đông Sài Gòn

Cập nhật 31/08/2024 21:44
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Thương Mại Và Dịch Vụ Ô Tô Hyundai Đông Sài Gòn
Customer Service Coordinator (Contractor 7 months) [HCM]
Ô Tô Hyundai Đông Sài Gòn
19 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 12/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1. Order management

  • Accountable for the life cycle of a customer order, ensure on-time & in-full delivery and accuracy of sales order quantity and pricing.
  • To provide Sales Team and Customers with information on order and delivery status, stock availability, backorders, customer credit status, and late payment.
  • Manage and enhance relationships and processes both internally and externally with customers.
  • Process payment for trade promotion program, tool of trade allocation accurately and on-time.
  • Implement initiatives to achieve KPI metrics, including Case Fill Rate (CFR) and order processing accuracy.

2. Customer complaints handling

  • Efficiently and effectively address all customer complaints in accordance with company policies.

3. Reporting

  • Responsible for daily CFR report and analyze reasons for shortages in customer purchase orders and failed deliveries.
  • Collaborate with stakeholders to implement actions aimed at improving service levels by enhancing CFR.
  • Support Sales Team with routine sales reports such as Month-to-Date (MTD) Sales and daily or weekly pending Sales Order reports

4. Team engagement

  • Proactively share new system/process knowledge and lessons learned from mistakes to enhance the team's overall quality
  • Assist and support other team members as needed

Yêu Cầu Công Việc

- Associate-degree or equivalent

- Minimum of 1 year of relevant work experience in Customer Service, Supply Chain, Order Management, or Sales Administration is preferred

- Proficiency in Microsoft Office applications (Word, Excel)

- Experience with ERP software (Oracle, SAP) is advantageous

- Strong customer service and communication skills

- Willingness to work overtime as required

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
72 Lê Thánh Tôn, Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Thương Mại Và Dịch Vụ Ô Tô Hyundai Đông Sài Gòn
Ô Tô Hyundai Đông Sài Gòn Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
409 Nguyễn Văn Bá, P. Trường Thọ, TP. Thủ Đức, HCM

Đại lý ủy quyền chính thức của Hyundai Thành Công Việt Nam. Chuyên cung cấp, sửa chữa, bảo dưỡng xe

Lĩnh vực hoạt động:

  • Bán, sửa chữa ô tô, mô tô, xe máy và xe có động cơ khác
  • Bán buôn (trừ ô tô, mô tô, xe máy và xe có động cơ khác)
  • Bán lẻ (trừ ô tô, mô tô, xe máy và xe có động cơ khác)Hoạt động hành chính, hỗ trợ văn phòng và các hoạt động hỗ trợ kinh doanh khác

Những nghề phổ biến tại Ô Tô Hyundai Đông Sài Gòn

Bạn làm việc tại Ô Tô Hyundai Đông Sài Gòn? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Ô Tô Hyundai Đông Sài Gòn

Ô Tô Hyundai Đông Sài Gòn

Click để đánh giá