Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
1. Building and implementing plans
- Setting up, implementing, and monitoring the execution of the operation and expense plan for the unit per year/ in each period as assigned.
- Proposing and implementing solutions to enhance operational efficiency and risk control for the unit.
2. Managing and executing operations of the unit as assigned
- Managing the service delivery to corporate and individual customers: seeking and introducing IVB’s products to customers; Receiving loan / credit granting requests from customers; Appraising credit granting/ disbursement proposals according to regulations; Monitoring and supervising the capital utilization status after loan disbursement
- Managing marketing organization and consulting transactions to customers: capital mobilization product, account management, payment services, card services, ATM, POS, remittance payments for customers, digital banking, foreign exchange activities,... and other service. Promoting and managing business for IVB’s customer segments:
+ Implementing programs to boost sales of IVB’s products and services.
+ Implementing sales promotion program for the sales team.
+ Developing and managing cooperative relationships with partners.
- Managing business activities for customer segments:
+ Managing, monitoring the implementation of business plans for customer segments at the unit.
+ Performing customer management, evaluation, and classification.
- Ensuring the quality and efficiency of business activities, compliance with relevant regulations and processes:
+ Credit granting:
- Proposing/ managing the credit granting to ensure efficiency and compliance with regulations.
- Timely detecting and preventing risks and fraud in credit files of customers.
- Coordinating with relevant units in handling problematic debt recovery/ overdue loan of customers at the unit.
+ Other products and services: marketing, customer management, customer care according to regulations.
- Building, protecting the reputation, and developing the brand image of IVB with customers, partners, and relevant agencies.
3. Human resources management
- Participating in selecting and training employees, building and developing a successor human resources team.
- Assigning tasks, setting targets, guiding, and evaluating the working performance for employees.
- Proposing personnel arrangement suitable with their capabilities.
- Organizing, managing, coordinating to implement other general administration and human resources tasks for all employees of the Unit within the scope of authorization.
4. Others
- Periodically/ ad-hoc reporting as required.
- Performing other tasks as assigned by Branch manager/ BOEs.
Yêu Cầu Công Việc
1. Knowledge, professional experience
- Graduated from University or above in Economics, Finance, Banking, Business Administration, or related fields.
- Legal knowledge related to banking operations, compliance control and anti-money laundering according to the Bank’s regulations.
- Knowledge of credit risk management and other operational risks, finance analysis, credit/ assets appraisal.
- Knowledge of IVB’s products and services.
- Minimum of 05 years’ experience in credit institutions with at least 02 years in equivalent management positions.
2. Skills
- Leadership and negotiation skills
- Problem solving and decision-making skills
- Business strategic management skills
- Sales, market and customer development skills
3. Other requirements
- English: at least from TOEIC 600.
- Male is preferable
- Matching with regulatory criteria for prevention of money laundering, terrorist financing, and financing of proliferation financing of weapons of mass destruction.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Giới tính: Nam
- Độ tuổi: 35 - 44
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập vào năm 2006, CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI VÀ XÂY DỰNG ALLIANCE chưa bao giờ ngừng nỗ lực để trở thành nhà thầu trang trí nội thất uy tín và hàng đầu tại Việt Nam. Với phương châm kinh doanh dựa trên các yếu tố: chất lượng, tiến độ, sự hài lòng của khách hàng – chúng tôi luôn đáp ứng đầy đủ các yêu cầu khắt khe của khách hàng bằng các giải pháp tối ưu về thiết kế và công năng sử dụng, chi phí xây dựng hợp lý và quản lý chuyên nghiệp. Luôn đồng hành cùng Khách hàng trong mọi dự án trang trí nội thất bao gồm: khách sạn 4-5, 6 sao, resort, nhà hàng cao cấp, trung tâm thương mại – hội nghị – tiệc cưới, căn hộ cao cấp. Sự hài lòng của Quý khách hàng chính là động lực cho sự thành công của chúng tôi trong suốt quá trình hình thành và phát triển. Với chiến lược không ngừng mở rộng và phát triển, ngày 02/04/2020, chúng tôi đã khánh thành nhà máy mới tại Long An với diện tích 50.000 m2, dây chuyền thiết bị tự động, hiện đại Châu Âu. Đó như một cam kết của ALLIANCE trong việc tiếp tục sản xuất và cung cấp những sản phẩm chất lượng cao, sang trọng, tinh tế, đáp ứng mọi nhu cầu của các dự án/khách hàng/đối tác, không chỉ tại thị trường Việt Nam mà còn cho các thị trường Bắc Mỹ, Châu Âu, Châu Á ,…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
Chúng tôi hiểu rằng bạn, với tư cách là khách hàng, là người phát ngôn tốt nhất của chúng tôi. Do đó, chúng tôi tin rằng việc đảm bảo bạn hoàn toàn hài lòng với các sản phẩm và dịch vụ của chúng tôi sẽ có ý nghĩa kinh doanh tốt. Kính chúc quý khách hàng và đối tác sức khỏe, thành công và hạnh phúc.