Mô tả công việc
To response and ensure the Clients' enquiries and requests are addressed in a timely manner and other admin tasks.
To coordinate with sales team, other internal teams, suppliers to ensure the service/ product quality and customers' requirements are met.
To handle Clients' feedback, response (if any) according to the company, Clients' procedures and service standard.
To communicate with sales team and key vendors regarding the latest development of the Clients and maintain updated Clients' profile information.
To proactively share among team members on new knowledge and on lessons learnt from the mistakes/ improperly practice improving quality service to team.
To assist and back up other team members and provide supports; report to Manager/ Leader.
Yêu cầu công việc
University Degree in Law / English or related major.
Fluent written and spoken English & Chineese.
Have experience in Customer Service in sizable International Companies at least 1 years.
Have working experience in Law, Compliance Company or Social Responsibility Audit is a priority.
Have experience in Training, Testing, Certification, Corporate Social Responsibility is preferable.
Be able to complete job accurately & timely.
Careful, hardworking, team work spirit and willing to work overtime.
Ability to work under high pressure.
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Đồng phục
Chế độ thưởng
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Toyota Hiroshima Tan Cang là đại lý chính thức của Toyota Viet Nam, có vốn 100% đầu từ Đại lý Toyota Hiroshima Top 5 tại Nhật Bản, đơn vị hàng đầu chuyên phân phối xe Toyota và cung cấp dịch vụ sửa chữa, bảo hành, làm đẹp xe. Do nhu cầu phát triển thị trường và quy mô của công ty, công ty đang có nhu cầu tuyển dụng 1 số vị trị phù hợp với công việc.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm xã hội theo pháp luật
Các hoạt động ngoại khóa
- Chuyến đi công ty
Lịch sử thành lập
-
Ngày 17 tháng 8 năm 1936, công ty cổ phần Hiroshima Toyota (HT) được thành lập tại tỉnh Hiroshima, Nhật Bản (Tiền thân của tập đoàn Hiroshima Toyota ngày nay).
Mission
“Sứ mệnh của chúng tôi là xây dựng tương lai hạnh phúc cho khách hàng và cống hiến cho sự phát triển của thị trường xe hơi dựa trên chia sẻ trao đổi nền văn hóa Việt – Nhật và cung cấp các dịch vụ tối tân nhất”
Phương châm làm việc của Toyota Hiroshima Tân Cảng: "Chất lượng – Dịch vụ – Khách hàng là số 1”. Chúng tôi mong muốn mang tới cho quý khách chất lượng sản phẩm tốt nhất, dịch vụ mua bán xe và sửa chữa, bảo dưỡng xe tốt nhất để hướng tới mục tiêu “sự hài lòng tuyệt đối, vượt trên sự mong đợi và chạm tới cảm xúc của khách hàng”.