Việc làm Công ty TNHH Toyota Hiroshima Tân Cảng - HT

Cập nhật 01/12/2024 19:57
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Toyota Hiroshima Tân Cảng - HT
Customer Service Advisor, Frontline
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 20/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 19/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
YOU TACKLE FOR QUALITY AND GREAT SERVICE. THIS WILL IMPROVE THE LIFE OF OUR CUSTOMERS.

Would you like to become part of the world's most international company in the world?

A company that pioneered cross-border express delivery in 1969 and is now active in more than 220 countries and territories worldwide. Do you want to be part of a company that connects people worldwide? And the more people we connect, the better life will be on our planet.

Do you want to make a difference? Then come to our "Insanely Customer Centric" Team and become a Certified International Specialist!

YOUR TASKS


  • Accept and register bookings for DHL services
  • Offer alternatives to customers and seize upselling and cross-selling opportunity of valued added services (e.g. Sales Leads, shipment value protection) during interaction with customer
  • Respond to customers consistently and confidently by providing accurate information in all areas such as custom requirements, transit time and prices
  • Enhance service experience in DHL by exercising professionalism and empathy when dealing with each individual customer’s varying needs and demands
  • Liaise with Operations and other departments for quick and efficient resolution of customer issues and queries
  • Highlight areas for improvement with suggested solutions to improve DHL’s procedures, technology and service to positively enhance customer’s experience with DHL
  • Adhere to global CS procedures while maintaining discretion to exercise flexibility to customers’ needs within reasonable limits in consultation with CS supervisors and managers
  • Assist the supervisors (if applicable) to carry out relevant CS orientation / training programs for new or existing CS staff


YOUR PROFILE


  • 2 years experience in a Customer Contact Centre or Telesales environment in a service industry (preferable)
  • Diploma in Business (preferable) or equivalent
  • Fluent in English


OUR OFFER


  • Multifarious benefit programs.
  • Strong career support & lots of opportunities in an international environment.
  • Training: both online and offline with Global DHL Standards.
  • Coaching & Feedback culture allows you to advance further in short-term and long-term development goals.
  • Working together based on DHL values of “Respect and Results”.
  • Diverse engagement activities under “Best Day Everyday” – our Health & Well-being program.
  • Employee hobby clubs, sports championships.


Do you see a personal challenge in these versatile and responsible tasks? Then apply now!

We look forward to receiving your application!
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Toyota Hiroshima Tân Cảng - HT
Công ty TNHH Toyota Hiroshima Tân Cảng - HT Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
220 Bis Điện Biên Phủ, Quận Bình Thạnh

Toyota Hiroshima Tan Cang là đại lý chính thức của Toyota Viet Nam, có vốn 100% đầu từ Đại lý Toyota Hiroshima Top 5 tại Nhật Bản, đơn vị hàng đầu chuyên phân phối xe Toyota và cung cấp dịch vụ sửa chữa, bảo hành, làm đẹp xe. Do nhu cầu phát triển thị trường và quy mô của công ty, công ty đang có nhu cầu tuyển dụng 1 số vị trị phù hợp với công việc.

Chính sách bảo hiểm

  • Bảo hiểm xã hội theo pháp luật

Các hoạt động ngoại khóa

  • Chuyến đi công ty

Lịch sử thành lập

  • Ngày 17 tháng 8 năm 1936, công ty cổ phần Hiroshima Toyota (HT) được thành lập tại tỉnh Hiroshima, Nhật Bản (Tiền thân của tập đoàn Hiroshima Toyota ngày nay).

Mission

“Sứ mệnh của chúng tôi là xây dựng tương lai hạnh phúc cho khách hàng và cống hiến cho sự phát triển của thị trường xe hơi dựa trên chia sẻ trao đổi nền văn hóa Việt – Nhật và cung cấp các dịch vụ tối tân nhất”

Phương châm làm việc của Toyota Hiroshima Tân Cảng: "Chất lượng – Dịch vụ – Khách hàng là số 1”. Chúng tôi mong muốn mang tới cho quý khách chất lượng sản phẩm tốt nhất, dịch vụ mua bán xe và sửa chữa, bảo dưỡng xe tốt nhất để hướng tới mục tiêu “sự hài lòng tuyệt đối, vượt trên sự mong đợi và chạm tới cảm xúc của khách hàng”.

Những nghề phổ biến tại Công ty TNHH Toyota Hiroshima Tân Cảng - HT

Bạn làm việc tại Công ty TNHH Toyota Hiroshima Tân Cảng - HT? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty TNHH Toyota Hiroshima Tân Cảng - HT

Công ty TNHH Toyota Hiroshima Tân Cảng - HT

Click để đánh giá