Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Ensure the customer side and internal factory always be connected to avoid any miscommunication. Convey customer demand, find the right person in charge and provide timely action. “Customer-first” is the discipline that this role needs to bear in mind always, the prompt action we take and service quality we provide may possibly decide how fast the company business grow and how concrete the relationship with customers stand.
1. Order Management
1.1 Have customers' orders input in CMP/SAP and provide order confirmation timely.
1.2 Delivery schedule update and follow-up timely.
1.3 Quick action and responsiveness to customer's inquiries.
2. CRD (Customer Required Delivery Date) update
1.1 Keep all outstanding sales orders updated in SAP.
1.2 Timely delivery update and follow-up to customer.
1.3 Timely ship alert provide when shipment arranged.
3. DN (Delivery Note) creation
On time DNs creation and monitoring in SAP to ensure shipments arranged to customer as committed.
4. RMA (Returned Materials Analysis) management
4.1 Timely proceed of customer RMA request, create ticket in CMP/Salesforce, input into SAP.
4.2 Weekly RMA status update/ FAR sending/replacement order creation/return shipment arrange.
5. Credit management
5.1 Assist sales and financial team to interactively communicate with customers for on time payments.
5.2 Timely follow-up for the past due payment until paid.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s Degree, prefer in Foreign Language, Business, Trade, Supply Chain Management or equivalent specializations.
- 2+ year of experience on customer service in manufacturing company which focus on problem analysis and resolution on customer-related issues
- Demonstrated ability to achieve results independently or working with others
- Ability to recommend and implement improvements
- Excellent interpersonal and communication skills
- Experience with networked PC based computer systems.
- Ability to handle multiple priorities involving external and internal priorities
- Ability to excel in a cross-organizational, cross cultural, global team environment
- Excellent English skills, especially Oral & Writing skills.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Toyota Hiroshima Tan Cang là đại lý chính thức của Toyota Viet Nam, có vốn 100% đầu từ Đại lý Toyota Hiroshima Top 5 tại Nhật Bản, đơn vị hàng đầu chuyên phân phối xe Toyota và cung cấp dịch vụ sửa chữa, bảo hành, làm đẹp xe. Do nhu cầu phát triển thị trường và quy mô của công ty, công ty đang có nhu cầu tuyển dụng 1 số vị trị phù hợp với công việc.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm xã hội theo pháp luật
Các hoạt động ngoại khóa
- Chuyến đi công ty
Lịch sử thành lập
-
Ngày 17 tháng 8 năm 1936, công ty cổ phần Hiroshima Toyota (HT) được thành lập tại tỉnh Hiroshima, Nhật Bản (Tiền thân của tập đoàn Hiroshima Toyota ngày nay).
Mission
“Sứ mệnh của chúng tôi là xây dựng tương lai hạnh phúc cho khách hàng và cống hiến cho sự phát triển của thị trường xe hơi dựa trên chia sẻ trao đổi nền văn hóa Việt – Nhật và cung cấp các dịch vụ tối tân nhất”
Phương châm làm việc của Toyota Hiroshima Tân Cảng: "Chất lượng – Dịch vụ – Khách hàng là số 1”. Chúng tôi mong muốn mang tới cho quý khách chất lượng sản phẩm tốt nhất, dịch vụ mua bán xe và sửa chữa, bảo dưỡng xe tốt nhất để hướng tới mục tiêu “sự hài lòng tuyệt đối, vượt trên sự mong đợi và chạm tới cảm xúc của khách hàng”.