Mô tả công việc
• To be responsible for customer order processing including order input, order receiving, local delivery follow up, customers inquiries/ payment checking; handle customer complaints about supply chain/ logistics issues, transportation cost…
• To be responsible for delivery document in compliance with local regulation and business model.
• To be responsible for inventory management (inbound and outbound), and coordinate quarterly stocktaking as well as documentation.
• Other tasks assigned by Line manager.
Yêu cầu công việc
• Female.
• Bachelor degree with major in College/University degree (Major in Logistic/International Business Economics/Foreign trade is an advantage).
• Must understand of Sales process within chemical sector or related field.
• 2-4 years working experience in supply chain management is preferred. Ideally familiar with Trading business model and/or experience with multinational chemical companies.
• Experience in logistics will be an advantage for recruitment.
• Good command of English.
• Excellent using of Microsoft office.
• Good communication, negotiation, problem solving and analytical skills.
• Hard working, accurate, strong sense of responsibility.
• Able to work independently and team work in a multi tasks.
*Benefits
• Competitive Salary.
• Annual performance review or promote according to the employee’s capacity.
• 13th month salary.
• Social insurance, health insurance and unemployment insurance: based on full salary of employment contract.
• Full package of Personal Healthcare by Bao Viet.
• Annual company trip.
• Friendly working environment.
• Working days: Monday to Friday.
On board time
Candidates who successfully complete interview process can on board right away or within December 2024.
Workplace
In HCMC: Floor 5, 65 Pham Ngoc Thach street, Vo Thi Sau ward, District 3, HCMC.
Quyền lợi được hưởng
Social insurance, health insurance and unemployment insurance: based on full salary of employment contract. Full package of Personal Healthcare by Bao Viet.
Annual performance review or promote according to the employee’s capacity.
Annual company trip.
Friendly working environment. Working days: Monday to Friday.
Toyota Hiroshima Tan Cang là đại lý chính thức của Toyota Viet Nam, có vốn 100% đầu từ Đại lý Toyota Hiroshima Top 5 tại Nhật Bản, đơn vị hàng đầu chuyên phân phối xe Toyota và cung cấp dịch vụ sửa chữa, bảo hành, làm đẹp xe. Do nhu cầu phát triển thị trường và quy mô của công ty, công ty đang có nhu cầu tuyển dụng 1 số vị trị phù hợp với công việc.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm xã hội theo pháp luật
Các hoạt động ngoại khóa
- Chuyến đi công ty
Lịch sử thành lập
-
Ngày 17 tháng 8 năm 1936, công ty cổ phần Hiroshima Toyota (HT) được thành lập tại tỉnh Hiroshima, Nhật Bản (Tiền thân của tập đoàn Hiroshima Toyota ngày nay).
Mission
“Sứ mệnh của chúng tôi là xây dựng tương lai hạnh phúc cho khách hàng và cống hiến cho sự phát triển của thị trường xe hơi dựa trên chia sẻ trao đổi nền văn hóa Việt – Nhật và cung cấp các dịch vụ tối tân nhất”
Phương châm làm việc của Toyota Hiroshima Tân Cảng: "Chất lượng – Dịch vụ – Khách hàng là số 1”. Chúng tôi mong muốn mang tới cho quý khách chất lượng sản phẩm tốt nhất, dịch vụ mua bán xe và sửa chữa, bảo dưỡng xe tốt nhất để hướng tới mục tiêu “sự hài lòng tuyệt đối, vượt trên sự mong đợi và chạm tới cảm xúc của khách hàng”.