Việc làm Công ty TNHH Toyota Hiroshima Tân Cảng - HT

Cập nhật 01/12/2024 19:57
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Toyota Hiroshima Tân Cảng - HT
Timo Care Representative
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 02/01/2025
Hạn nộp hồ sơ: 01/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

ABOUT TIMO

Everybody dreams of being rich(er) and fears being poor. Timo supports you in achieving this dream. Financially, we support across the 5 functions of money: moving, managing, accessing, growing, and protecting your money.

Being rich however means more than just having a lot of money. Enjoying a rich life includes making money more fun and emotional by embedding banking services into your lifestyle and within your social circle to unlock a truly rich life.

 

WHAT YOU WILL BE DOING

  • Field visit and meet customers to fulfill Customer Identity Verification process for Account Opening and Card Issuance.
  • Manage customer portfolio and ensure delivery of high-quality products/services to clients and increase revenue for the company.
  • Self-develop and implement action plans to improve company-client relationship.
  • Collaborate with other departments or banking partners to ensure active implementation of client relationship objectives.
  • Develop customer portfolio following the assigned target from company or line manager.
  • Proceed all after sales service such as: Hand-over cards / PIN/ Documents to customers if all requirements are met.
  • Instruct customers to use The Company’s digital channels and products.
  • Answer simple enquiries of customers or escalate to higher support levels, if any.
  • Arrange appointments for registered customers to meet RO for debit card receiving.
  • Consult Timo Visa Credit card qualification criteria for customers to apply.
  • Conduct survey campaigns to define customers’ satisfaction and comments, and advise customers on product features, technical instruction, and privilege programs (if any).
  • Responsible for performing a full range of customer service-oriented telephone and other communication channels such as Facebook, Zalo…
  • Ensure adherence to the defined operational process, AML & KYC guidelines, code of conduct & rules of The Company.
  • Participate in developing processes and regulations related to assigned projects.

 

WHAT WE NEED FROM YOU

  • Be careful, hard-working, trustworthy and disciplined.
  • Has interpersonal skills.
  • High sense of responsibility and service excellence.
  • Be able to speak with clarity and precision in order to explain thoroughly to customers.
  • Be able to work independently or collaborate with teams to solve diverse customer inquiries and issues.
  • Has an appropriate appearance and courtesy manner.
  • Be able to communicate in English is a plus.
  • Have experience in the service sector (hotels, banking, insurance, finance).
  • Be able to work in shift, including night and weekend.
  • Be excited about working on a start-up project under high pressure and productivity achievement.


Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Toyota Hiroshima Tân Cảng - HT
Công ty TNHH Toyota Hiroshima Tân Cảng - HT Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
220 Bis Điện Biên Phủ, Quận Bình Thạnh

Toyota Hiroshima Tan Cang là đại lý chính thức của Toyota Viet Nam, có vốn 100% đầu từ Đại lý Toyota Hiroshima Top 5 tại Nhật Bản, đơn vị hàng đầu chuyên phân phối xe Toyota và cung cấp dịch vụ sửa chữa, bảo hành, làm đẹp xe. Do nhu cầu phát triển thị trường và quy mô của công ty, công ty đang có nhu cầu tuyển dụng 1 số vị trị phù hợp với công việc.

Chính sách bảo hiểm

  • Bảo hiểm xã hội theo pháp luật

Các hoạt động ngoại khóa

  • Chuyến đi công ty

Lịch sử thành lập

  • Ngày 17 tháng 8 năm 1936, công ty cổ phần Hiroshima Toyota (HT) được thành lập tại tỉnh Hiroshima, Nhật Bản (Tiền thân của tập đoàn Hiroshima Toyota ngày nay).

Mission

“Sứ mệnh của chúng tôi là xây dựng tương lai hạnh phúc cho khách hàng và cống hiến cho sự phát triển của thị trường xe hơi dựa trên chia sẻ trao đổi nền văn hóa Việt – Nhật và cung cấp các dịch vụ tối tân nhất”

Phương châm làm việc của Toyota Hiroshima Tân Cảng: "Chất lượng – Dịch vụ – Khách hàng là số 1”. Chúng tôi mong muốn mang tới cho quý khách chất lượng sản phẩm tốt nhất, dịch vụ mua bán xe và sửa chữa, bảo dưỡng xe tốt nhất để hướng tới mục tiêu “sự hài lòng tuyệt đối, vượt trên sự mong đợi và chạm tới cảm xúc của khách hàng”.

Những nghề phổ biến tại Công ty TNHH Toyota Hiroshima Tân Cảng - HT

Bạn làm việc tại Công ty TNHH Toyota Hiroshima Tân Cảng - HT? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty TNHH Toyota Hiroshima Tân Cảng - HT

Công ty TNHH Toyota Hiroshima Tân Cảng - HT

Click để đánh giá