Mô tả công việc
To support the line manager to achieve business plan by maximizing sales, profitability, and customer
satisfaction through efficient inventory management and the development of effective product strategies:
1. Product Masterdata Management
- Update product hierarchy in system based on product range from principal.
- Create new item codes and handle item modifications in the system following the latest product
information updates.
- Ensure all product serial numbers are updated on the CMG warranty platform.
- Coordinate with master data team for promotion setup.
2. Shipment Handling
- Follow up with Logistics team on all shipments in terms of ETD/ETA/ the accuracy of documents.
- Coordinate with Logistics team to ensure all products have necessary Certification and
Accreditation before launch.
- Proceed PO in system and prepare the Inbound & outbound plan for new shipments.
3. Inventory & Stock Management
- Manage stock level and daily stock movement with the absolute accuracy: product receive,
product transfer & return at both warehouse & store level.
- Be responsible for weekly stock report.
- Proceed products write off for merchandising purposes.
4. 3rd Party Support for Admin tasks
- Provide product information for listing purpose.
- Process stock movements in the system and arrange delivery upon receiving purchase orders
from third parties.
- Coordinate with Accounting & Finance team to issue invoice and post sales.
5. Reports & Others
- To assist line manager with the Weekly sales performance update to principal/ Monthly
performance update/Monthly Stock analysis & others report upon request.
- Stock preparation for Events/NSO.
- Coordinate with other departments to implement yearly price changes process.
Yêu cầu công việc
• University graduate or equivalent
• Knowledge of Retail industry and merchandising management
• At least 3 years experience in merchandise, retail business and/or related field.
• Strong analytical ability and good in data/figures
• Good communication and negotiation skill
•Relevant experience within the fashion field or a retail sector in operations and/or sales
management
Quyền lợi được hưởng
- Attractive income: Base salary + Allowances
- 2-month probation with 100% salary
- Full social insurance benefits, paying full salary for social insurance in the first working month
- Health insurance and 24/7 accident insurance
- Comprehensive training in the professional field
- A solid foundation for development, with many opportunities for career advancement
Được thành lập từ năm 1995, Công ty TNHH Tuyết Nga (TNC) có gần 30 năm kinh nghiệm trong ngành thiết bị công nghiệp nặng, máy móc dây chuyền đồng bộ, giải pháp nâng chuyên dụng, sản phẩm phục vụ an ninh, cứu hộ.
Hiện chúng tôi đang là nhà phân phối của các hãng thiết bị nâng hàng đầu thế giới, bao gồm: Genie-A Terex Brand (Mỹ); thiết bị xe nâng con nhện CMC (Italy); cẩu minicranes của hãng Maeda (Nhật Bản), giàn giáo nhôm Instant Upright (Ireland),…
Ngoài ra, TNC còn là đại diện của các hãng thiết bị an ninh, quốc phòng như: Fireblast Global Inc (Mỹ); Newcon Optik (Canada); Savox (Mỹ), Hydratrek (Mỹ).
Thương hiệu Vietnam Rental (VNR) được TNC phát triển và được vận hành bởi chuyên gia quốc là công ty chuyên kinh doanh và cho thuê thiết bị xây dựng chuyên nghiệp lớn nhất Việt Nam với 03 chi nhánh lớn tại Hà Nội – HCM - Đà Nẵng.
Chúng tôi là chuyên gia tại lĩnh vực bán và cho thuê xe nâng người tự hành và là nhà phân phối chính hãng các thiết bị thương hiệu xe nâng người Genie (Mỹ) và cẩu Maeda Minicranes(Nhật Bản) tại Đông Dương.
Chính sách bảo hiểm
- Các chế độ ưu đãi: BHXH, BHYT, thưởng lễ tết, “thưởng nóng” trên các đơn hàng, thưởng doanh thu, thưởng kích lệ.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào tháng 1 năm 1995, ban đầu đội ngũ của Công ty TNHH Tuyết Nga chỉ vẻn vẹn có 9 người.
Mission
Không ngừng hoàn thiện, và nâng cao dịch vụ tới khách hàng.
Sự hài lòng của quí khách hôm nay là cơ hội ngày mai cho chúng tôi!