Mô tả công việc
• Monitor and evaluate the effectiveness of training and development programs, making recommendations for improvements as needed.
• Develop and maintain relationships with external training providers, consultants, and other vendors as needed.
• Fully manage Amann Learning Hub (LLH), which includes registering accounts for new hires, monitoring employee learning progress, tracking and reminding for mandatory courses, policies, and codes.
• Responsible for building various and wide employment networks to support the employee recruitment especially for high level employee
• Conduct Quality Management Audit as per Group Internal Audit Schedule
• Prepare Audit reports and follow-up audit action plans
• Update and maintain office policies (Rules, regulations, procedures)
• Support to organize activities related to culture development (teambuilding, company trip, town hall meeting...)
• Support to implement C&B Policies, Reward & Recognition Programs, Health Care
• Support to prepare annual budget
• Perform other duties as assigned.
Yêu cầu công việc
• At least 3 years experience in the relevant field.
• Familiarity with office management, training, C&B, HR procedures.
• Proven ability to work independently management, multi-tasking under pressure.
• Ability to analyze, identify and solve the problem quickly and effectively.
• Good verbal and written English.
• Thorough knowledge of MS Office Applications.
Quyền lợi được hưởng
Performance bonus, other benefits according to Company policy
Chăm sóc sức khoẻ
24/7 Accident Insurance, Private health Insurance
Xe đưa đón
Shuttle Bus from Tam Ky to Da Nang
WorldCareVN hoạt động trong lĩnh vực y tế và làm đẹp: chuyên tư vấn khám chữa bệnh, chăm sóc sức khoẻ và làm đẹp. Thông qua nền tảng công nghệ WorldCareVN, giúp kết nối các nguồn lực và công nghệ để cung cấp các dịch vụ y tế, làm đẹp nhằm đáp ứng các nhu cầu chăm sóc sức khỏe, làm đẹp từ xa của người dân Việt Nam. Việc kết hợp công nghệ với các dịch vụ lâm sàng thực tế, WorldCareVN tạo ra ứng dụng trực tuyến giúp cho cộng đồng dân cư; bất kỳ lúc nào, bất kỳ nơi đâu cũng có thể dễ dàng đặt cuộc hẹn khám chữa bệnh, mua thuốc, chăm sóc sức khỏe, làm đẹp hoặc truy cập hồ sơ y tế, làm đẹp của mình để quản lý và theo dõi. Công nghệ làm cho các trải nghiệm chăm sóc sức khỏe, làm đẹp dễ dàng hơn, tiện lợi và kinh tế. Các ứng dụng chăm sóc sức khỏe số mặc dù không thể thay thế bác sĩ, nhưng chúng đang sự thực cố gắng tăng cường mối quan hệ chặt chẽ vốn có giữa nhân viên y tế (bác sĩ, điều dưỡng, hộ lý) với bệnh nhân và thân nhân. Công việc chăm sóc vẫn cần đầy đủ bác sĩ, điều dưỡng, hộ lý để đảm bảo cho bệnh nhân những sự kiểm tra kỹ lưỡng nhất, nhận được sự tư vấn đúng đắn nhất để tạo được niềm tin từ cộng đồng.