Việc làm CÔNG TY TNHH XIN CHÀO BÁC SĨ

Cập nhật 07/10/2024 20:57
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH XIN CHÀO BÁC SĨ
Customer Services and Payment Reconciliation Specialist
CÔNG TY TNHH XIN CHÀO BÁC SĨ
22 việc làm 7 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 04/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 02/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

The Purpose of Your Role:

Our service allows doctors and health professionals to make their processes more efficient and productive, to improve the customer experience and strengthen partnerships. We make it easy for patients to gain access to health services through online appointment scheduling, video consultation hours and the digital creation of prescriptions. Then, patients can purchase health support products and goods from E-commerce partners.

A Customer Services for Care/Commerce platform is responsible for our customer satisfaction (Hospitals, Healthcare Clinics, Doctors, Experts or Patients) with the high UX platform & Patient 5 Star Service Standard.

As an externally facing team member you are central to bringing the Hello Health Group Vision and Mission to life, acting as a role model for the company values to inspire the highest level of commitment to the company’s vision, mission, purpose, and commercial ambitions, in alignment with Hello Health Group strategy.

The CS will report to a Line Manager and abide by guidelines, receive training & execute processes to ensure delivery of great customer service across the board.

Your Key Responsibilities:

  • Be the key customer point of contact for queries relating to the platform, technology and customer experience. Developing and maintaining strong relationships with all customers.

  • Payment reconciliation, request payment/invoice issuance or revenue collection on time as SOP requirement and administation Contract s’ status (delivery to partners, signing process, storage status);

  • Follow up and ensure a timeline to deliver articles reviews, booking care, and orders on time.

  • Work internally across teams such as marketing, content & product to ensure your customers have a great experience and find success through using the Care platform.

  • Actively respond to customer support requests daily and work with SOPs, processes and best practices to constantly improve performance and customer satisfaction. Working to minimise customer churn.

  • Collect, consolidate and communicate customer feedback internally to enable improvements to the product, service suite & value proposition presented to partners.

Key Performance Indicators:

  • Customer Satisfaction (NPS).

  • Manage and solve Customers Service channels on time with 5 Star Service Standard

  • Payment reconciliation on time as SOP requirement

Yêu Cầu Công Việc

Who We Want

  • 1-2 years of Customer Services management experience, healthcare space’s knowledge and working with Clinics/Doctors experience is preferred. 

  • Excellent emotional intelligence with strong problem solving skills. The ability to understand, listen & empathise with customers to be able to translate their problems into solutions in a timely and efficient manner.

  • Experience working closely with B2B customers for technology products & in the healthcare space is a plus. All experience that is customer facing is of value though.

  • Good speaking and writing skills in English

  • High level of professionalism and diligence

  • Able to reach across cultural and social boundaries to bring teams together

  • Work efficiently and have a proven ability to meet deadlines

Key Performance Indicators:

  • Customer Satisfaction (NPS). 

  • Manage and solve Customers Service channels on time with 5 Star Service Standard

  • Payment reconciliation on time as SOP requirement

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH XIN CHÀO BÁC SĨ
CÔNG TY TNHH XIN CHÀO BÁC SĨ Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
27 Nguyễn Đình Chiểu - Phường Đa Kao - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh.

Được thành lập vào năm 2015, Hello Bacsi là thị trường đầu tiên của Hello Health Group. Với tốc độ tăng trưởng nhanh chóng, Hello Bacsi hiện là cái tên quen thuộc phục vụ hàng triệu người Việt với hàm lượng sức khỏe đáng tin cậy.

Với tỷ lệ bác sĩ trên bệnh nhân thấp và tầng lớp trung lưu ngày càng tăng, Việt Nam có khả năng tiếp cận chăm sóc sức khỏe hạn chế. Những yếu tố hội tụ này đã tạo ra nhu cầu mạnh mẽ về thông tin sức khỏe đáng tin cậy và ngày nay Hello Bacsi là nền tảng y tế hàng đầu Việt Nam.

Hello Bacsi đã nhanh chóng vươn lên trở thành nguồn cung cấp nội dung sức khỏe đáng tin cậy đầu tiên tại Việt Nam. Nền tảng của chúng tôi đã được chứng nhận HONcode và nhận được Comscore hàng đầu về chăm sóc sức khỏe. Dưới đây là một số con số để chứng minh điều đó.

Chính sách bảo hiểm 

  • Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
  • Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Du lịch hằng năm 
  • Teambuilding
  • Các hoạt động vui chơi giải trí, thể thao

Lịch sử thành lập 

  • Được thành lập vào năm 2016

Mission

  • Luôn nghiên cứu, phát triển các giải pháp kỹ thuật công nghệ mới nhằm phụ vụ và đem lại sự hài lòng đến Quý Khách Hàng.

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY TNHH XIN CHÀO BÁC SĨ

Bạn làm việc tại CÔNG TY TNHH XIN CHÀO BÁC SĨ? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY TNHH XIN CHÀO BÁC SĨ

CÔNG TY TNHH XIN CHÀO BÁC SĨ

Click để đánh giá