Các phòng ban đang tuyển dụng tại ZUELLIG PHARMA VIỆT NAM
Kỹ thuật
Tài chính - Kế toán
Việc làm
POSITION: BUSINESS SUPPORT STAFF (ADMIN) - TEMP 9 MONTH
- Work place: Xom Chieu Ward - HCMC
- Report to: GM
MAIN DUTIES:
1. Sales Administration:
Expense report and payment documents: Checking and verifying all sales team expense payments as per company policy. Work with Finance on the next steps of payment. Record these expenses in the sales budget.
Working with Procurement team: Coordinate on expenses and payments of the Sales and Marketing Department.
Administrative documents: Drafting and managing documents related to business activities such as quotations, proposals, contracts, etc.
Office organization & meeting logistics: Organizing meeting rooms, arranging logistics support (e.g., booking LCD projectors).
Travel arrangements: Coordinating, scheduling, and booking activities and facilities for the Sales Department (e.g., air tickets, hotels, cars).
Stationery and sales tools management: Placing orders and controlling stock of stationery, promotional items, uniforms, and other sales support tools (e.g., flyers, brochures).
Sales events: Supporting the Business Support Supervisor in organizing sales events such as ASM meetings and national sales conferences.
Systematic filing: Establishing and maintaining a systematic filing system.
Payments: Processing payments for staff, HCPs, and vendors in accordance with company regulations.
Monthly accruals: Preparing monthly accruals for A&P and operational expenses as per company regulations.
2. Other Tasks:
Reporting and support: Assisting the Business Support Supervisor with reports and other assigned tasks.
New tasks: Willing to take on additional new Sales Admin tasks as they develop.
1. Education & Qualification
University/college graduate
Preferably good at English
Have experiences in event organization
Good knowledge & skills in office management
Good computer skills in Excel, Word, PowerPoint
2. Working Experience
1–2 years working experience in the same position
3. Skill
Good appearance, tidiness, punctuality, carefulness, attention to details, and the ability to make a good impression not only on colleagues but also on customers, principals, and guests
Zuellig Pharma là một trong những tập đoàn chăm sóc sức khỏe hàng đầu châu Á với sứ mệnh là giúp cho càng ngày càng có nhiều người dân tiếp cận tới dịch vụ chăm sóc sức khỏe. Ở châu Á, Zuellig là một nhà phân phối dược phẩm hàng đầu với những giải pháp thương mại, chăm sóc bệnh nhân, phân tích dữ liệu, kênh phân phối dược phẩm nhằm hỗ trợ nhu cầu y tế ngày càng tăng ở khu vực này.
Zuellig Pharma là doanh nghiệp trị giá 13 tỷ đô ở thời điểm hiện tại với 13 thị trường và khoảng hơn 13 nghìn nhân viên. Zuellig phục vụ hơn 350 nghìn cơ sở y tế và làm việc với hơn 1000 khách hàng bao gồm 20 công ty dược phẩm hàng đầu thế giới.
Được thành lập từ năm 1994, với hơn 25 năm hoạt động tại thị trường Việt Nam, CÔNG TY TNHH ZUELLIG PHARMA VIỆT NAM có hơn 1200 nhân viên ở thời điểm hiện tại và đang là đối tác hàng đầu về dịch vụ chăm sóc sức khỏe tại Việt Nam với thế mạnh là cung cấp các giải pháp thương mại cho các mặt hàng dược phẩm. Chúng tôi tự hào là công ty Việt Nam đầu tiên sử dụng eZCooler* (một sản phẩm cung cấp nhiệt độ bảo quản sản phẩm lạnh ổn định, đặc biệt là vắc xin) với công nghệ tiên tiến, có thể tái sử dụng nhiều lần để đóng gói và vận chuyển nhằm nâng cao sự hài lòng của khách hàng và đảm bảo sự an toàn cho bệnh nhân.
Chính sách bảo hiểm
Các hoạt động ngoại khóa
Lịch sử thành lập
Mission
Để vượt quá sự mong đợi của các đối tác chăm sóc sức khỏe của chúng tôi, chúng tôi thể hiện một nền văn hóa chất lượng. Tại Zuellig Pharma, chúng tôi đưa chất lượng từ đầu đến cuối vào các quy trình, hệ thống và cơ sở hạ tầng của mình. Chúng tôi thiết kế các sáng kiến chất lượng góp phần nâng cao hiệu quả và hiệu suất kinh doanh và hoạt động.
Cập nhật 20/06/2025
Ưu điểm
Nhược điểm
Thu nhập ổn định nhưng khó có cơ hội thăng tiến
Lương thưởng hấp nhưng nhưng khó có cơ hội thăng tiến
Lương thưởng rất hấp dẫn, các phòng ban thiếu sự kết nối