- Ensure quality of customer experience:
- Analyze Metrics performance for key accounts and build the case for Business process Improvement;
- Collates and evaluates Shop's feedback and raise to relevant department for the improvement of overall shop satisfaction and Ninja Van’s service offering;
- Monitor shop satisfaction and service quality throughout shop journey;
- Maintain open communication with all stakeholders, internal and external, across different geographies, throughout the on-boarding, shipping and delivery cycle;
- Initiate project to boost key shippers retention and/or volume growth
- Team management & Capacity development:
- Maintain capacity monitoring for CSM agents;
- Lead, Manage, and Coach CSM agents to achieve KPI;
- Mentor, monitor and appraise on their ability to handle shipper issues and requests;
- Conducts team meetings, one on one review sessions and individual observation sessions on a monthly basis;
- Constantly keep abreast of latest customer service and business trends and share the knowledge with Team
- Min. 5 years of experience in Key Account Management, Business Development .....
- Excellent verbal and written communication skills
- Efficiency and organizational skills
- Strong presentation skills
- Computer literacy in order to type up reports, results and details of customer interaction
- Bachelor’s degree in business or related field
- Hands-on experience with managing clients and teams
- Proven success in a corporate setting, working with all levels of management
- Strong written, verbal, and presentation skill
Salary And Benefits
Competitive income compared to the market
"Tet" bonus , Performance review from 1 - 4 months
Paid social insurance based on full salary
12 days annual leave, 5 days sick leave (with full salary)
High-class AON Health Insurance for manager level.
Year End Party, annual Townhall Ceremony
Annual company trip
Attractive team-building activities, regular internal activities
Provide laptop for employees
Training And Developing
Participate in internal training courses: online/offline
Opportunities to promote to higher positions: Senior, Team Leader, Manager etc.
Work Environment & Colleagues
Senior leaders are open-minded, respectful and ready to facilitate personal growth
Young and dynamic working environment
Scope of work is large, the company has more than 6000 employees, the company has operations spreading to 63 provinces/cities throughout the country.
Ngày 13/12/2010, Công ty Dược phẩm Tâm Bình chính thức được thành lập dưới sự dẫn dắt của dược sĩ, Tổng giám đốc Lê Thị Bình. Ra đời trong bối cảnh thị trường dược cạnh tranh khốc liệt nhưng với khát khao “làm thuốc cứu người” và đặc biệt là cái “Tâm” và “Tầm” của người lãnh đạo tài ba, dược sĩ Lê Thị Bình đã vững tay chèo, đưa Tâm Bình trở thành thương hiệu đông dược uy tín, góp phần vào sự nghiệp chăm sóc sức khỏe cộng đồng.
Sinh ra trong gia đình có truyền thống nghề thuốc lâu đời cùng với vốn kiến thức được đào tạo bài bản tại trường Đại học Dược Hà Nội và 13 năm kinh nghiệm làm việc cho các công ty dược trong, ngoài nước, dược sĩ Lê Thị Bình đã lựa chọn cho mình hướng đi riêng để tìm chỗ đứng và khẳng định thương hiệu. Đó là, khai thác thế mạnh dược liệu có sẵn ở Việt Nam và phát huy bài thuốc cổ phương lâu đời, kết hợp với phương pháp sản xuất hiện đại cho ra đời các sản phẩm chất lượng, được giới chuyên môn đánh giá cao và người dân tin tưởng sử dụng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Thể thao
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- 2010: Công ty được thành lập
Mission
Khai thác thế mạnh dược liệu có sẵn ở Việt Nam và phát huy những bài thuốc cổ phương có từ lâu đời kết hợp với phương pháp sản xuất hiện đại cho ra đời các sản phẩm có quy mô lớn, chất lượng tốt, đồng thời duy trì mức giá cả hợp lý.