Mô tả công việc
1. Support for implementing the VTS Go-to market strategy
2. VTS product management (inventory management, installation base, etc.)
3. Develop and maintain service agreements, POs, ROI calculation on VTS products
4. Develop marketing materials for VTS products
5. Develop training modules and programs for eye care practitioners on VTS
6. Assist in installation and troubleshooting support for VTS equipment.
7. Conduct demo and training sessions on VTS machines to eye care practitioners.
8. Gathering of market and competitive market intelligence
9. Develop competitive analysis for different VTS products to overcome objections / barriers.
10. Develop and conduct internal training to commercial and non-commercial staff
11. Advise customers on VTS enquiries or troubleshooting support.
12. Occasional travel to support for training and other related activities
13. Any other duties and responsibilities as assigned by the management
Yêu cầu công việc
1. Education / Professional Certification
Minimum Diploma in Optometry / Information Technology/ Automation Engineering or Bachelor in Optometry / Information Technology / Engineering. Preferably from the medical/optical industry
2. Experience
At least 2 – 3 years of medical/optical equipment or related work experience
3. Knowledge / Skills / Other characteristics
- Good communication and interpersonal skills
- Strong problem-solving skills
- Able to tactfully handle stressful and difficult situation
- Detailed orientated and work with high level of accuracy
- Technically sound with knowledge in computer networking skills
- Knowledge of Microsoft Office applications
- Good commercial sense and business acumen
4. Working conditions & Other Attributes.
Good health, active, energetic and eager to learn new things
Quyền lợi được hưởng
• Having chances to get attractive company bonus every month/year
• Company trip once a year + Joining party
• Salary and position is reviewed 1 time a year
• Bonus by individual ability and company’s performance.
• Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
• Dynamic and sociable working environment.
Được thành lập từ năm 2014, FireGroup là một công ty công nghệ chuyên về các giải pháp ứng dụng web để hoạt động kinh doanh trên nền tảng thương mại điện tử, đặc biệt là cho dropshipping. FireGroup hiện đã trở thành nhà cung cấp ứng dụng web hàng đầu với 3 ứng dụng nổi bật luôn nằm trong top phổ biến nhất trên Shopify. FireGroup đang làm việc trên các hệ thống quy mô lớn, hiệu suất cao với các dự án lớn, công nghệ cập nhật và đầy đủ.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2014
Mission
Nhiệm vụ của FireGroup là tạo ra các công cụ hiệu quả nhất để giúp các doanh nhân Thương mại điện tử bán hàng tốt hơn và giành chiến thắng trong trò chơi Thương mại điện tử.
Review FireGroup
Chính sách làm thêm giờ: x100, x200, x300 đều có quy định rõ ràng
Đồng nghiệp thân thiện, nhiều hoạt động vui chơi. Thời gian làm việc không linh hoạt
Công ty trước kia khá tốt nhưng có lẽ scale up lên quá nhanh nên làm mọi sự chẳng còn hứng thú với công việc (rv)