Mô tả công việc
• Answer incoming telephone calls and either transfer, redirect or take a message
• Prepare files, reports, correspondence and other relevant business documentation
• Handle general enquiries
• Arrange appointments and meetings
• Assist HOD in making duty roster, attendant sheet, leave management for department
• Assist HOD in making monthly report for department
• Assist HOD in managing contract ad paper work with contractor, supplier, etc
• Assist HOD in managing Engineering store and inventory
• Understand the responsibilities of other units and departments and co-operate with them
• Access and use work processing computer packages and keep up to date with enhancements to latest upgrades
• Handle all related admin jobs in the Department
Quyền lợi được hưởng
- Competitive Benefit
- Salary: Negotiate
Yêu cầu công việc
- Good communication skills.
- Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities
- 1 years of experience or an equivalent combination of education and experience.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty Golden Owl là công ty chuyên phát triển và hỗ trợ khách hàng ở các thị trường US, UK, Singapore và Australia. Các sản phẩm và dịch vụ của công ty chủ yếu là về dịch vụ phát triển phần mềm và hỗ trợ tuyển dụng. Môi trường trẻ trung năng động và thường xuyên được tiếp xúc với các công nghệ mới và hiện đại luôn là một điểm thu hút của công ty. Chúng tôi luôn chào đón các bạn trẻ có đam mê, nhiệt huyết cũng như nền tảng kiến thức vững chắc.