- The job holder is responsible for utilizing the Bank’s digital solutions to orchestrate campaign journey and personalize customer’s digital experiences.
- The job holder is responsible for developing analytics dashboards to monitor performance, success and test opportunities of campaigns.
- The job holder strengthens audience engagement, digital platform traffic and revenue by exploiting various digital channels and analytics.
Campaign journey orchestration and personalize customer’s digital experiences
- Refine, configure, schedule, and launch owned multi-channel campaigns based on requester’s requirements.
- Create, configure, and launch A/B tests, multivariate tests, and personalized experiences
- Monitor campaign performance metrics such as deliverability, open rates, click-through rates, and conversions to provide insights and recommendations to optimize campaign effectiveness.
- Maintain detailed documentation for test setups, methodologies, and outcomes to deliver comprehensive reports highlighting key metrics, insights, and recommendations.
Performance Analytics
- Track website traffic flow, consumer patterns and response rates, campaign performance, conversion rates and provide regular performance reports for business decision making.
- Measure the effectiveness of digital marketing efforts using web analytics tools and suggest solutions to boost online presence.
- Establish measurable goals, measure conversion rates, cause experiments and improve Conversion Rate.
- Identify new opportunities for testing and personalization to enhance user engagement.
Audience Management
- Develop and maintain detailed audience profiles by analyzing demographic, behavioral, and transactional data.
- Design and implement audience-specific campaigns to achieve marketing and business objectives.
- Track the performance of audience-based initiatives, develop visual and written reports to communicate key metrics, trends and provide actionable insights.
- Recommend new approaches to enhance audience engagement and data utilization.
Senior Manager, Digital Marketing Technology Stack
Key Relationships - Internal Stakeholders
Teams within Digital Office and relevant departments in the Bank.
Key Relationships - External Stakeholders
Partners providing professional services.
Success Profile - Qualification and Experiences
Domain Expertise
- More than 3 years of experience working in a professional Digital Marketing position or similar function. Agile/Digital Experience
- In-depth understanding of marketing departments (including marketing communications and digital marketing such as SEO and social media) and market research methods. - Experience in data analysis and use of marketing tools.
- Proficient in MS Office software, marketing software (such as Adobe Creative Suite và CRM) and SEO tools (Website Analytics, Google Adwords...).
- Knowledge of HTML, CSS and web development tools.
- SQL syntax, Logical/Conditional Operation
- Good communication and writing skills. See more ways to improve communication skills.
- Bachelor’s degree in Finance, Marketing, Data Analytics for Business or related field.
Customer Centricity
Innovation and Creativeness
Collaboration For Common Objectives
Self-development
Work Efficiency
Success Profile - Personal Attributes
- Integrity, modest
- Optimistic, Adaptable & Emotionally Controlled
- Conscientious, Resilient, Vigorous & Achieving
- Persuasive, Unconventional & Forward Thinking
Hanoi: 06 P. Quang Trung, Tran Hung Dao, Hoan Kiem, Ha Noi
Ho Chi Minh City: 23 Le Duan, District 1, Ho Chi Minh City
Được thành lập vào năm 2019 tại Singapore, Homebase là một trong những công ty Proptech hàng đầu Đông Nam Á. Homebase cung cấp các sản phẩm mang tính cách mạng, có thể truy cập được để trao quyền cho chủ nhà mua, bán và sở hữu nhà theo những cách phù hợp nhất với họ. Tầm nhìn của chúng tôi là hiện thực hóa giấc mơ sở hữu nhà của mỗi cá nhân ở Đông Nam Á.
Homebase được hỗ trợ bởi các nhà đầu tư và đối tác hàng đầu trên thế giới. Các nhà đầu tư và đối tác của chúng tôi bao gồm nhưng không giới hạn ở các tổ chức tài chính lớn toàn cầu (Ngân hàng Shinhan, Emles, ACE và Company), quỹ đầu tư mạo hiểm và quỹ đầu tư tư nhân hàng đầu (Y Combinator, Goodwater Capital, VinaCapital, Partech, v.v.) và các quỹ đầu tư thành công. doanh nhân và nhà đầu tư thiên thần (người sáng lập và giám đốc điều hành của các công ty đột phá như Divvy Homes, PropertyGuru, Zerodown và Opendoor).
Đội ngũ quản lý của chúng tôi đến từ các công ty và tổ chức đa quốc gia ưu tú (McKinsey & Company, Goldman Sachs, Grab, Linkedin, Đại học Pennsylvania, Harvard, Caltech) và bao gồm các chuyên gia đa dạng về tư vấn tài chính, bất động sản, tư vấn quản lý, thị trường vốn. , Và công nghệ. Ban cố vấn của Homebase bao gồm những người sáng lập và điều hành của một số công ty công nghệ và proptech thành công và có tốc độ tăng trưởng cao nhất ở Đông Nam Á, bao gồm Alibaba, Lazada, 99.co, PropertyGuru và Zalora.
Trụ sở chính của Homebase đặt tại Thành phố Hồ Chí Minh. Chúng tôi hoạt động ở hầu hết các thành phố lớn ở Việt Nam cũng như các khu vực tỉnh lẻ nhỏ hơn ở Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2019
Mission
Hiện thực hóa giấc mơ sở hữu nhà của mỗi cá nhân ở Đông Nam Á.
Review Homebase
Công ty cho mình được làm nhiều scope từ finance đến accounting, dù mình còn đi học nhưng vẫn tạo điều kiện work from home
Khối lượng công việc nhiều và hơi áp lực nhưng được học hỏi và rèn luyện kĩ năng khá tốt <3
Môi trường làm việc thoải mái, sếp Dep mình nhiệt tình