Việc làm KDDI Vietnam

Cập nhật 12/12/2024 21:00
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
KDDI Vietnam - HCM GNOC (Ho Chi Minh Global Network Operations Center)
Residences Concierge - Nhân viên dịch vụ khách hàng
KDDI Vietnam 2.8★
9 đánh giá 20 việc làm 12 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 8 - 12 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 02/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 20/12/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 1 - TP HCM

Mô tả công việc

JOB SUMMARY

Respond to Residence owners’ and their guests’ requests for visitor information, special arrangements, or services (e.g., transportation, reservations, dry cleaning) by making arrangements or identifying appropriate providers. Respond to special requests from Residence owners and their guests with unique needs and follow up to promote satisfaction.

Gather, summarize, and provide information to Residence owners and their guests about the property and the surrounding area amenities, including special events and activities. Announce all visitors, contractors, etc. to Residence owners before allowing them to go up and permit access to only authorize visitors and implement into the key track system.

Answer, record, and process all calls, messages, requests, questions, or concerns. Contact appropriate individual or department (e.g., Engineer, Bellperson, Housekeeping) as necessary to resolve call, request, or problem. Understand and assist with owners’ reservation services (HRS). Assist with scheduling of the elevator for move-in/out for Residence owners/tenants. Assist with Bell/valet services for owners when requesting for their vehicles. Perform Lobby Ambassador tasks. Review shift logs/daily memo books and document pertinent information in logbooks.

Report any incidents, accidents, injuries, and unsafe work conditions to manager; and complete safety training and certifications. Follow all company policies and procedures, ensure uniform and personal appearances are clean and professional, maintain confidentiality of proprietary information, and protect company assets. Welcome and acknowledge all Residence owners and their guests according to company standards, anticipate and address service needs, assist individuals with disabilities, and thank others with genuine appreciation.

Speak with others using clear and professional language, prepare and review written documents accurately and completely, and answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others, support team to reach common goals, and listen and respond appropriately to the concerns of other employees.

Comply with quality assurance expectations and standards. Stand, sit, or walk for an extended period of time or for an entire work shift. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested. Adhere to the highest standards of Marriott International service excellence.


Quyền lợi được hưởng

  • Competitive Salary and Benefits as Marriott International Standards
  • 2 days off per week
  • Learning and Career development
  • "TakeCare" and professional working environment

Yêu cầu công việc

1. Qualification:

2-year degree in Hospitality Management or a related major

At least 1 year of related work experience

No supervisory experience is required

2. Competencies:

Interpersonal Skills

Communications

Organization

Personal Attributes:

  • Positive Demeanor
  • Presentation
  • Integrity
  • Dependability
  • Adaptability/Flexibility

Yêu cầu hồ sơ

  • Resume in English
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 15, tòa ICON4, 243A La Thành, quận Đống Đa

KDDI Việt Nam là công ty con của Tổng công ty viễn thông KDDI Nhật Bản, một công ty chuyên về lĩnh vực viễn thông và giải pháp CNTT. KDDI Việt Nam cung cấp các giải pháp ICT toàn diện tại Việt Nam cũng như quốc tế, đồng thời hợp tác phát triển kinh doanh tại Việt Nam với sự hỗ trợ từ Công ty mẹ, KDDI APAC (trước đây là KDDI Singapore) và các đơn vị khác trong khu vực. KDDI Việt Nam cung cấp đa dạng các giải pháp CNTT chất lượng cao - từ mạng lưới quốc tế cho đến mạng LAN, từ việc cung cấp từng chiếc máy tính lẻ - nhằm thỏa mãn nhu cầu khách hàng.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2000

Mission

Chúng tôi hiểu rằng, mọi sự gặp gỡ sẽ khơi nguồn cảm hứng và nuôi dưỡng sáng tạo. Vì vậy chúng tôi luôn muốn kết nối. Bằng cách kết hợp giao tiếp và thiết kế cuộc sống, chúng tôi mong muốn phát triển thế giới mạnh mẽ và bền vững.


Review KDDI Vietnam

2.8
9 review

04/12/2024
IT Consultant tại Hồ Chí Minh

Lương thấp, văn hóa khá nghiêm ngặt. (GL)

04/12/2024
IT Consultant tại Hồ Chí Minh

Không có thăng tiến, không phù hợp và không recommend cho sinh viên mới ra trường. (RV)

04/12/2024
IT Consultant tại Hồ Chí Minh

Sếp thì ưa xu nịnh quản lý chi li tiểu tiết (RV)

Những nghề phổ biến tại KDDI Vietnam

Bạn làm việc tại KDDI Vietnam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo KDDI Vietnam

KDDI Vietnam

Click để đánh giá