Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Receptionist (Mandarin Speaking) - Nhân Viên Lễ Tân (Giao Tiếp Tiếng Trung)
Khách Sạn Manoir Des Arts
25 việc làm
0 Lượt ứng tuyển
Lượt xem 6
0 Lượt ứng tuyển
Lượt xem 6
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
31/07/2024
Hạn nộp hồ sơ:
29/08/2024
Hình thức:
Làm theo ca
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Phú Quốc - Kiên Giang
Mô tả công việc
- Look for opportunities to positively surprise guests at the right moments, through small or large gestures and acts of kindness.
- Acquire extensive knowledge of the resort activities and life on Phu Quoc island along with deeply understanding of guests needs in order to create most personalized recommendations and unforgettable experience
- Create a warm and welcome arrival experience to all guests by acquiring all necessary information about the guests before their arrival to make the experience as seamless and personalized as possible
- You are one of the last associates to bid guest a farewell, so you need to ensure that the experience will leave a long lasting memory by being well prepared with accurate billing and guests departure arrangements
- Handle emails and phone calls in a prompt and professional manner
- Understand and respect guests privacy, ensures discretion and confidentiality of guests stay and their inquires at all times. This is related to personal information and requests that do not violate resort policies and law of Vietnam
- Ensure a strict control over the room keys. Follow resort policy of safety and security while handling lost key situations
- Acquire professional knowledge about suggestive selling and upselling room types and resorts services such as restaurants and bars, spa, tours and transportation, other miscellaneous activities
- Know set key performance objectives and ensure to meet rooms financial and non-financial metrics such as upselling revenue, IHG Rewards Club Member recognition and enrollments, Arrival/Departure scores and other metrics set by resort management
- Handle cash float, all financial procedures, reports and paperwork in a an accurate, highly responsible and honest manner according to hotel policy
- Pay attention to small details, which visually expresses in a spotlessly clean workspace, outstanding services and a well-groomed appearance
- Handle Lost & Found items honestly, accurately, in a professional manner and in accordance to resort policy
Quyền lợi được hưởng
- Appealing remuneration including service charge as revenue (100% salary and service charge during probation period)
- At least 14 annual leave, 2 days off per week
- Relocation, repatriation allowance
- Rest and relaxation, Home leave allowance: 2 million per 3 service months
- Accommodation, uniforms, transportation, and meals are provided
- International working environment
- Insurance as labor law
- Healthcare insurance for personnel for at least 6-service months colleagues and for the family after working 2 years
- 24/7 accident insurance
- Language allowance
- Other benefits
Yêu cầu công việc
- Diploma or Vocational Certificate in Hospitality Skills or related field
- At least 1-year of service in five-star hotel
- Possess the customer service - oriented mindset
- Can work in rotated shifts
- Fluent in English is a must
- Can speak Mandarin
- Able to use Opera or other Hotel Management Systems
Yêu cầu hồ sơ
- Kindly send your CV to our email: recruitment.regentpq(a còng)ihg.com
- Hotline: 0919 290 709/02973880000 (P&C Department)
Khu vực
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
64 Điện Biên Phủ, Minh Khai, Quận Hồng Bàng, Hải Phòng
Trải nghiệm Khách sạn boutique Manoir Des Arts, tòa nhà kiến Trúc Pháp cổ từ năm 1943, được đầu tư bởi Công ty Cổ Phần Du lịch và Dịch vụ Hải Phòng - HAIPHONG TOSERCO, mang đến sự thư giãn, tiện ích nhất tại trung tâm thành phố Hải Phòng.
Với 44 phòng lưu trú sang trọng, mang dấu ấn kiến trúc cổ điển châu Âu, nhà hàng Bonne Vie; 2 quầy bar trong nhà và ngoài trời, hồ bơi, café sân vườn, spa… tất cả được trau chuốt để đáp ứng tối đa nhu cầu của khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành
Những nghề phổ biến tại Khách Sạn Manoir Des Arts
Bạn làm việc tại Khách Sạn Manoir Des Arts? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Khách Sạn Manoir Des Arts
Click để đánh giá