Mô tả công việc
Sales Assistant
· Fully support on contributing to increase Sales & Revenue/ productivity/ market share/ brand awareness/ customer service of Horeca Expat team;
· Prepare quotation, wine for tasting/training, other FOC items;
· Prepare contracts/Memo, create code to update system, product certificates, tasting notes, and other paper works with customers, client;
· Support in design and printing wine list for client (if required);
· Receive orders and track the delivery process;
· Coordinate with shop’s staffs, delivery, stock keepers, accountants to get wine sent to clients
· Together with salesman/manager to support accountant in asking out of date payment/debt from clients
· Ensure implement all terms of sales contract with clients;
· Check consignment stock at client’s places and get numbers of other accounts from accountant
· Do weekly (Sales), monthly reports (Sales/ FOC/ Schedule);
· Support execution with Director of Events and Horeca Expat Country Director
· Support for training/event preparation
· Inform/communicate with Horeca Expat Salesmen about items low/ run out of stock (work with the Logistic team)
Daily General Task
· Translation, support to clear communication with Horeca Expat Country Director and other team;
· Prepare budget plan and send advance request to accountant
· Prepare payment requests/money request in advance and send to accountant;
· Any other tasks which is asked in order to improve current status of the company;
Yêu cầu công việc
· At least 1-2 years work experience as Sales Assistant
· Experience of working as Assistant to foreigner GD/GM/Manager
Education
· University graduated major in Economy/ Administration/ English language
· Good at Computer skills (MS Office, Internet...)
· Good communication in English (IELTS 6.0..)
Quyền lợi được hưởng
• Opportunity to work in a professional, active environment; change to development;
• Training opportunity and high motivation;
• Attractive Salary range adapt with ability and personal qualification.
• Salary review one/year;
• Attractive bonus and welfare;
• 13th month salary;
• Fully benefit for Social Insurance, Health Insurance, Un-employment and other benefit according to Labour Code and Company regulations;
• Opportunity to work for a long term basic
Trải nghiệm Khách sạn boutique Manoir Des Arts, tòa nhà kiến Trúc Pháp cổ từ năm 1943, được đầu tư bởi Công ty Cổ Phần Du lịch và Dịch vụ Hải Phòng - HAIPHONG TOSERCO, mang đến sự thư giãn, tiện ích nhất tại trung tâm thành phố Hải Phòng.
Với 44 phòng lưu trú sang trọng, mang dấu ấn kiến trúc cổ điển châu Âu, nhà hàng Bonne Vie; 2 quầy bar trong nhà và ngoài trời, hồ bơi, café sân vườn, spa… tất cả được trau chuốt để đáp ứng tối đa nhu cầu của khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành