Mô tả công việc
• Assist Human Resources Manager in HR programs such as training and development, employee recognition programs and staff activities for hotel employees.
• Familiarizes and enforces the HR framework including systems of:
Induction and orientation
Training and Development
Performance Appraisal
• Plan and implement all Training programmes of the hotel.
• Plan and implement all English Training programmes of the hotel.
• Ensures all staff facilities are maintained in good order and meet resort’s cleanliness standards.
• Ensures that all staff abide by the hotel grooming standards and resort rules.
• Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
Quyền lợi được hưởng
Trao đổi trong quá trình phỏng vấn
Yêu cầu công việc
• Certification: Hospitality Training Skills (prefer but not require).
• Experience: Minimum 2 years HR experience
• Others/khác:
Excellent written and verbal communication skills in English.
Highly motivated, flexible, reliable, honest, and resistant to pressure.
Good in operation management and problem-solving skill, computer skill.
Yêu cầu hồ sơ
Với thiết kế sang trọng và đẳng cấp cùng các trang thiết bị nhập khẩu 100% từ Châu Âu. Tọa lạc trên cung đường vàng Trần Phú - Thành phố Nha Trang, Khách sạn Queen Ann sở hữu hướng nhìn biển trực diện, chỉ vài bước chân bạn có thể hòa mình với thiên nhiên, biển xanh, cát trắng.
Thật là một nơi lý tưởng để lưu giữ những khoảnh khắc đẹp nhất của kỳ nghỉ với gia đình, bạn bè và một nửa đặc biệt của mình.