Responsibilities:
- Format financial reports, and handle printing, photocopying, and document binding tasks.
- Provide guidance on the use of office equipment, including photocopiers, scanners, color printers, and binding machines.
- Assist with courier and delivery-related tasks.
- Support the Administration Department with various tasks.
- Perform additional duties as assigned
Details:
- Formatting Financial reports, printing, photo and binding document
- Report review: word checking, data comparison; reconcile number, English - Vietnamese version comparison.
- Print report: formatting, editing, printing/photo and binding the report.
- Resend master file for audit after printing reports for back-up purpose.
- Color printing: proposal, introductory slides, and other materials.
- Photo and binding internal training materials, training for clients, workshops, conferences ...
- Copier, scan and colour printing: monitor the number of copies monthly, call technician when problems occur such as blur, jam, ink out ... Use the scan function, print colour, call IT when problem.
- Assist with courier task; include doing courier expense upon request.
- Support Administration Department
- Supports administrative and reception work when requested.
- Support on the supervision of maintenance work of the office.
- Support 3-month busy season: in screening letter of A&A client to office daily; Admin tasks relating to light dinner daily; New year gift/distribution, procurement.
- Perform other tasks as required by the BOM
Requirements:
- Proficiency in office software and basic English communication skills.
- Hardworking, diligent, and detail-oriented.
- Demonstrates self-discipline, independence, and the ability to perform effectively under pressure, including during long working hours and overtime when needed.
- Strong communication skills; dynamic, flexible, and energetic approach to work.
KPMG là một trong những công ty cung cấp dịch vụ chuyên nghiệp lớn nhất tại Việt Nam, với văn phòng tại Hà Nội, Thành phố Hồ Chí Minh và Đà Nẵng. Thành lập từ năm 1994, công ty đã có hơn 28 năm kinh nghiệm, với hơn 8,000 khách hàng là các doanh nghiệp Đa Quốc gia, các doanh nghiệp Trong và Ngoài Nhà nước, doanh nghiệp Tư nhân, doanh nghiệp Start-up và doanh nghiệp Gia đình. KPMG hỗ trợ khách hàng với phương pháp tiếp cận đa chiều, kết hợp cùng kinh nghiệm và hiểu biết chuyên sâu trong ngành để vượt qua các thử thách và sẵn sàng nắm bắt cơ hội nằm trong 5 hoạt động chính thuộc quá trình kinh doanh, bao gồm Kiểm toán, Tư vấn Vận hành, Tư vấn Thương vụ, Tư vấn Thuế và Pháp lý.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia các Gói Bảo hiểm sức khỏe cao cấp
Các hoạt động ngoại khóa
- Thiền/Massage: Thứ 5 hàng tuần
- Câu lạc bộ thể thao: Bóng đá, Cầu lông, Bơi lội, Bóng rổ, Quần vợt
Lịch sử thành lập
- Năm 1994, KPMG Việt Nam được thành lập với 3 văn phòng đặt tại TP. Hồ Chí Minh, Hà Nội và Đà Nẵng.
- Năm 2017, KPMG là một trong số 100 công ty tốt nhất là việc của Thế giới; đứng ở vị trí thứ 12 và xếp thứ 2 trong Top các doanh nghiệp cung cấp dịch vụ chuyên nghiệp, đồng thời đứng ở đầu bảng trong Bảng xếp hạng các Nhà tuyển dụng hấp dẫn nhất thế giới bởi Universum.
- Năm 2019, KPMG Global đã có hơn 219 nghìn nhân viên, trong đó KPMG Việt Nam sở hữu hơn 1000 nhân viên. Mặc dù số lượng Kiểm toán viên hành nghề ở KPMG Việt Nam khiêm tốn so với 3 Big còn lại nhưng chất lượng dịch vụ mà KPMG mang tới cho khách hàng không hề kém cạnh.
Mission
Sứ mệnh của KPMG NEXT là truyền cảm hứng và trang bị cho công ty bạn các công cụ, ý tưởng và mạng lưới hỗ trợ để đạt được đích đến thành công.
Review KPMG DE Limited
Công ty đang có dự án phát triển nhiều về công nghệ mới
Trải qua kỳ apply intern cực kỳ tệ ở KPMG Phase 2
Quy trình của họ là một điểm cộng(GL)