Mô tả công việc
Section Manager for North Dept. / Sales & Marketing Division – field of NPK Fertilizer, working at Transaction Office at HCMC
1. Sales Strategy Development: Propose and implement detailed and comprehensive sales strategies to increase sales revenue and expand market share in the field of NPK fertilizer.
2. Leadership and Management of Sales Department: Manage and guide sales managers and sales teams to achieve sales targets and performance objectives.
3. Market Analysis and Competitor Analysis: Monitor and analyze the market, competitors, and industry trends to develop appropriate and effective sales strategies.
4. Customer Relationship Management and Partner Relationship Management: Build and maintain strong relationships with strategic customers and key partners to optimize sales opportunities.
5. Contract Negotiation and Business Agreement: Participate in negotiations with customers and partners to secure profitable and sustainable sales contracts.
6. Data Management and Reporting: Track, analyze, and report on sales data to evaluate performance and propose improvement measures.
7. Employee Training and Development: Train and develop sales staff to enhance their capabilities and work performance.
Yêu cầu công việc
- Male age from 25-35
- Bachelor’s Degree or higher in Business, Marketing, or related field
- Good at English skills and Computer: MS Office/Internet
- Minimum of 03 years of experience in sales management, preferably in the fertilizer, chemical or agricultural industry.
- Strong communication and negotiation skills, with the ability to build and maintain good relationships with customers and partners.
- Willingness to business travel as needed.
- Salary be negotiated (depend on experience & competence)
Quyền lợi được hưởng
- Thưởng tháng 13 + Doanh Thu (Trao đổi chi tiết khi Phỏng vấn)
- Tăng lương 1 lần/ Năm
- Khám sức khỏe, du lịch công ty....
- Các Bảo hiểm theo quy định Luật Việt Nam.
T.U.N.G Dining được chính thức thành lập vào ngày 21/12/2018, Nhà hàng T.U.N.G được lấy cảm hứng từ phong cách ẩm thực cao cấp với không gian được thiết kế đơn giản nhưng đầy tinh tế mang hơi hướng Bắc Âu. Nhà hàng được đặt theo tên riêng của Bếp trưởng - Hoàng Tùng, người đã có thời gian dài làm việc trong các nhà hàng Michelin tại Phần Lan và Đan Mạch. Đồng thời 4 chữ T - U - N - G thể hiện 4 yếu tố đặc trưng trong phong cách ẩm thực của nhà hàng bao gồm Twisted, Unique, Natural và Gastronamic, do đó nhà hàng đề cao giá trị sáng tạo, tính độc đáo, tự nhiên và phong cách ẩm thực cao cấp, chuyên nghiệp.