Việc làm NHÀ HÀNG T.U.N.G DINING

Cập nhật 14/11/2024 16:39
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
NHÀ HÀNG T.U.N.G DINING
Marketing Specialist
NHÀ HÀNG T.U.N.G DINING
57 việc làm 12 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 24/11/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

Company Description

YODEE Vietnam, established in 2018, focuses on mid to high-end, unique, good quality, and affordable mom & baby brands. The team consists of local members who are familiar with the culture, aiming to become the leading marketing and distribution team in the Mom & Baby industry in Vietnam.


Role Description


• Monitor analytics data for running ads on social networks to determine effectiveness, optimize, and change strategies when needed.

• Deploy and manage brand identity in product/service designs and images.

• Report marketing performance results periodically and for each specific campaign.

• Update trends, propose new creative ideas for MKT campaigns.

• Develop ideas, media stories, and product messages according to the company's marketing strategy.

• Implement and supervise the team to write PR articles for the company's brand, products, and services.

• Implement, monitor and manage content (articles, images, videos) on the company's social networking sites (Facebook, Instagram, Zalo, Tiktok...)

• Implement Facebook Ads advertising content,...

• Develop ideas for building Fanpage, Instagram to attract interaction, develop content to create brand coverage on social networks.

• Plan brand branding through online/offline event activities.

• Build and effectively operate social channels (Youtube, Facebook, Tiktok, Instagram, Live video channel...)

• Coordinate with other departments in promoting, operating and developing all of the company's products.

• Make weekly and monthly reports to superiors.

• Other arising tasks or assigned by superiors.


Qualifications


• University graduate majoring in communications, marketing or related fields

• At least 2 years of experience in Marketing Supervisor position or equivalent.

• Have professional knowledge of Communications and Marketing.

• Understand how major social media platforms operate today (Youtube, Facebook, Tiktok, Instagram, Live video channel...).

• Have knowledge about SEO.

• Have good creative thinking and grasp user trends.

• Agile, dynamic, flexible, willing to learn and good teamwork ability.

• Have written and verbal communication skills (both English and Vietnamese).

• Ability to present and speak in front of crowds.

• Sensitive to new media trends.

• English: fluent in 4 skills of listening - speaking - reading - writing.

• Chinese: being able to communicate is an advantage.

Khu vực
Báo cáo

NHÀ HÀNG T.U.N.G DINING
NHÀ HÀNG T.U.N.G DINING Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số nhà 2C phố Quang Trung, Phường Hàng Trống, Quận Hoàn Kiếm, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

T.U.N.G Dining được chính thức thành lập vào ngày 21/12/2018, Nhà hàng T.U.N.G được lấy cảm hứng từ phong cách ẩm thực cao cấp với không gian được thiết kế đơn giản nhưng đầy tinh tế mang hơi hướng Bắc Âu. Nhà hàng được đặt theo tên riêng của Bếp trưởng - Hoàng Tùng, người đã có thời gian dài làm việc trong các nhà hàng Michelin tại Phần Lan và Đan Mạch. Đồng thời 4 chữ T - U - N - G thể hiện 4 yếu tố đặc trưng trong phong cách ẩm thực của nhà hàng bao gồm Twisted, Unique, Natural và Gastronamic, do đó nhà hàng đề cao giá trị sáng tạo, tính độc đáo, tự nhiên và phong cách ẩm thực cao cấp, chuyên nghiệp.

Những nghề phổ biến tại NHÀ HÀNG T.U.N.G DINING

Bạn làm việc tại NHÀ HÀNG T.U.N.G DINING? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo NHÀ HÀNG T.U.N.G DINING

NHÀ HÀNG T.U.N.G DINING

Click để đánh giá