*Responsibilities:
- Record and attend to all tenants’ requests, suggestions and complaints promptly and efficiently. Address the concerns of all tenants/ customers in a friendly and professional manner.
- Perform daily patrol of the Cobi Homes and conduct daily F&B check to ensure good cleanliness as well as Safety and Security.
- Conduct regular check/ inspection to ensure that all Cleaning, Security and Parking staff are knowledgeable of basic requirements for Cleanliness, Security & Parking.
- Update and conduct training on Health, Safety & Security for all Cleaning, Security & Parking staff as and when necessary.
- Maintain and enforce operational standards relating to cleaning, security, parking, fire safety and prevention as well as other requirements in Cobi Home’ rules & regulations.
- Maintain continuation and completion of works by documenting, communicating and following up actions.
- Maintain high awareness on security related matters and ensure all activities comply with Cobi Home’s policy, regulations, and procedures.
- Call for quotations and purchase spare parts, equipment, stationery, etc.
- Review incident reports, daily reports, logbooks, etc. and update Operation Supervisor/ Operation manager/ Property Manager.
- Prepare and submit operation reports relating to cleaning, security, parking, consumable consumption monthly/ quarterly/ yearly as well as other reports related to operation department.
- Inspect vacant premises to ensure they are always in good and tenantable conditions.
- Identify security threats, develop action plan for the health, safety and security of Cobi Homes.
- Attend the hand-over of premises to tenants as well as the take-over of tenant premises.
- Execute other tasks as assigned by Operation Supervisor/ Operation Manager.
**Requirements:
- Above 3 years of experiences Shopping Mall/ Office Operation Officer/ Building Executive
- Demonstrate good verbal and written English skills.
- Demonstrate good communication skills.
- Have a teamwork spirit and strong work ethics.
- Be willing to learn new functions, procedures and recognize opportunities to improve.
- Ability to analyze situations, evaluate alternatives and come up with workable solutions.
Tập Đoàn Gạch Men Hoàng Gia - ROYAL GROUP là một trong những tập đoàn hàng đầu trong lĩnh vực sản xuất và kinh doanh vật liệu xây dựng và trang trí nội thất tại Việt Nam. Với hơn 25 năm kinh nghiệm, ROYAL GROUP hiện nay đang là một trong những tập đoàn lớn nhất tại Việt Nam về sản xuất gạch ốp lát.
Về thị trường trong nước, ROYAL GROUP đã thiết lập được hệ thống phân phối trải dài từ Bắc chí Nam với hơn 3.000 cửa hàng, đại lý và showroom.
Về thị trường quốc tế, sản phẩm của ROYAL GROUP đã xuất khẩu đến nhiều quốc gia, khu vực như: Đông Bắc Á (Trung Quốc, Đài Loan, Hàn Quốc, Nhật Bản), Đông Nam Á (Campuchia, Thái Lan, Maylaysia, Myanmar, Philippine), Châu Âu, Châu Mỹ, Châu Úc, Châu Phi và Trung Đông…
ROYAL GROUP tạo 1 môi trường làm việc luôn có sự TÔN TRỌNG giữa tất cả thành viên từ nhân viên đến cấp Lãnh đạo, 1 môi trường tưởng thưởng công bằng và xứng đáng cho những đóng góp của từng thành viên. Và chính ở nơi này, các thành viên luôn có CƠ HỘI sáng tạo, được là người giương buồm cho ý tưởng của mình ra khơi, các thành viên được tạo điều kiện tối đa để thực hiện những hoài bão của mình.
Chính sách bảo hiểm
- Gói bảo hiểm sức khỏe toàn cầu
- Các quyền lợi khác theo Chính sách Công ty và Luật Lao động Việt Nam
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty
- Cầu lông
- Bóng chuyền
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2001
Mission
- Với sứ mệnh “Ngôi nhà nuôi dưỡng những ước mơ”, ROYAL GROUP luôn mong muốn đem đến cho tất cả thành viên một nơi làm việc thân thiện như chính ngôi nhà của mình.