Mô tả công việc
1. Primary job objectives
- Helping our customers maximize the value that they can get from their protein spend, they view us as their partners rather than just another supplier offering them “commodity” products at the right price
2. Key Responsibilities
- To learn about our first-grade and processing capabilities, in addition to becoming familiar with our vast portfolio products. You will spend time training with various departments to learn about and support our export operations. After this initial training period, you will support the sales team manage the day-to-day operations of key-accounts, and will also be given the opportunity to find new customers within a defined territory/channel
- Travel overseas to participate in international exhibitions; visit prospects and customers; and maintain existing customer relationships
- Present new products, their benefits and applications to meet customers demands
- Reply to customers’ inquiries via emails and phone calls
- Offer products to customers based on their requirements
- Negotiate price and other sales terms
- Follow up with the transaction until products are delivered, received, and paid
- Once receive customers’ complaints, convey to Quality Management Department and co-ordinate to reply and solve the complaints
- Be a coordinator and translator between customers and factory
- Proactively provide comments and feedback to improve workflow and communication among colleagues and departments
- Guide and arrange factory tours and audits for customers
- In coordination with marketing staff, prepare and attend exhibitions (if any) and trade shows
- Participate in weekly sales meetings to review and discuss challenges and achievements during the week
Yêu cầu công việc
- University degree in foreign trade, marketing, or economics
- Good verbal and written communications skills in English (study abroad is preferred)
- Work experience in sales or marketing B2B in Wellness/Collagen/Beauty products (advantage)
- Good communication and negotiation skills
- Available for traveling as necessary
- Excellent presentation skills and competent in using Microsoft Office tools to create professional reports and presentations
- Work efficiently and effectively as an individual and in teams
Quyền lợi được hưởng
- Full participation in social insurance, health insurance, etc.
- 13th-month bonus, holiday and Tet bonuses, etc.
- Company trips and team-building activities, etc.
- Professional working environment
- Opportunities for career advancement and job stability
Tập Đoàn Gạch Men Hoàng Gia - ROYAL GROUP là một trong những tập đoàn hàng đầu trong lĩnh vực sản xuất và kinh doanh vật liệu xây dựng và trang trí nội thất tại Việt Nam. Với hơn 25 năm kinh nghiệm, ROYAL GROUP hiện nay đang là một trong những tập đoàn lớn nhất tại Việt Nam về sản xuất gạch ốp lát.
Về thị trường trong nước, ROYAL GROUP đã thiết lập được hệ thống phân phối trải dài từ Bắc chí Nam với hơn 3.000 cửa hàng, đại lý và showroom.
Về thị trường quốc tế, sản phẩm của ROYAL GROUP đã xuất khẩu đến nhiều quốc gia, khu vực như: Đông Bắc Á (Trung Quốc, Đài Loan, Hàn Quốc, Nhật Bản), Đông Nam Á (Campuchia, Thái Lan, Maylaysia, Myanmar, Philippine), Châu Âu, Châu Mỹ, Châu Úc, Châu Phi và Trung Đông…
ROYAL GROUP tạo 1 môi trường làm việc luôn có sự TÔN TRỌNG giữa tất cả thành viên từ nhân viên đến cấp Lãnh đạo, 1 môi trường tưởng thưởng công bằng và xứng đáng cho những đóng góp của từng thành viên. Và chính ở nơi này, các thành viên luôn có CƠ HỘI sáng tạo, được là người giương buồm cho ý tưởng của mình ra khơi, các thành viên được tạo điều kiện tối đa để thực hiện những hoài bão của mình.
Chính sách bảo hiểm
- Gói bảo hiểm sức khỏe toàn cầu
- Các quyền lợi khác theo Chính sách Công ty và Luật Lao động Việt Nam
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty
- Cầu lông
- Bóng chuyền
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2001
Mission
- Với sứ mệnh “Ngôi nhà nuôi dưỡng những ước mơ”, ROYAL GROUP luôn mong muốn đem đến cho tất cả thành viên một nơi làm việc thân thiện như chính ngôi nhà của mình.