Mô tả công việc
PRIMARY RESPONSIBILITIES
• Attend to guests’ complaints, enquiries and requests, if necessary report problems to the Assistant Manager on duty.
• Welcome guests to a warm and friendly environment while also creating a professional first impression.
• Work as part of a team to complete the daily operational duties of the Front Office.
• Check guests in and out promptly, professionally and accurately.
• Set a high standard of service to exceed guest expectations at all times.
• Be aware of the hotel’s room types, room rates etc. in order to effectively sell our product on any enquiry.
• Responsible for tidiness of your immediate workstation at the Front Desk and of the back office area.
• Liaise with other departments to ensure guest requirements are dealt with efficiently.
• In the absence of the telephonic, provide a speedy and accurate response to answering telephone calls for guests. Answers internal telephone calls within 3 rings and always uses a professional and friendly manner.
• Field guest enquiries and offer solutions.
• Attends daily briefings and participates in a positive manner.
• Ensures all work areas are clean, tidy and in order.
Quyền lợi được hưởng
- Social insurance as law
- 13th-month salary
- Upselling & Guest Comment Bonus
- Service charge monthly
- Annual Team Building
Yêu cầu công việc
Education: A diploma or degree qualification. Fluency in oral and written English
Experience: Previous hotel-related experience desired.
Good presentation and public speaking skills.
Yêu cầu hồ sơ
Full CV in English or directly to Hotel
Tọa lạc ngay trung tâm Thành phố Hồ Chí Minh, trên Đại lộ Nguyễn Huệ đẹp như tranh vẽ và sôi động, Khách sạn Sài Gòn Prince là khách sạn 4 sao đầy đủ tiện nghi mang đến một môi trường tinh tế và thoải mái cho cả khách doanh nhân và khách du lịch.
Khách sạn của chúng tôi có nhiều loại phòng độc đáo bao gồm Deluxe, Premier, Executive, Club, Club Suite, Club Grand Suite và Apartment, cùng với Nhà hàng Ocean Queen, King's Lounge, Phòng tập thể dục hiện đại và đầy đủ tiện nghi, Hồ bơi, Club Lounge và Phòng Thương gia Trung tâm. Bổ sung cho những tính năng này là Trung tâm Hội nghị và Sự kiện của chúng tôi có 16 phòng họp và tiệc đa chức năng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2014
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành