Mô tả công việc
I. DUTIES AND RESPONSIBILITIES
• Manage workers compensation and rehabilitation and medical insurance
• Develop and implement procedures for handling disciplinary and grievance interviews
• Managing legal licenses and permits of the Hotel including the application and renewal
• Respond to requests for information from internal and external sources.
• Ensures comprehensive and regular staff communication sessions
• Prepares efficient work schedules considering the hotel and labor requirements
• Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
Quyền lợi được hưởng
- Good working environment;
- 2 days off per week
- Uniform Laundry by the Company;
- Daily meals;
Yêu cầu công việc
Qualifications –
Bachelor’s degree in Human Resources/ Business Administration/ English Language.
Required Skills –
- Communication skills
- Knowledge of Local Labour and Employment Regulations.
- Proficient in the use of Microsoft Office
- Problem solving, analytical, reasoning, motivating, organizational abilities.
- Good writing skills
Yêu cầu hồ sơ
Tọa lạc tại vị trí lý tưởng ngay trung tâm bãi biển Mỹ Khê xinh đẹp, tận hưởng khung cảnh tuyệt đẹp của bán đảo Sơn Trà, Sel de Mer Hotel & Suites là một tác phẩm nghệ thuật cao 26 tầng, đặt ra tiêu chuẩn mới về chỗ ở rộng rãi với 164 phòng & suite cùng các dịch vụ giá trị gia tăng gắn liền với thương hiệu trong một khách sạn kiểu botique hiện đại. Tận hưởng vị trí đắc địa, chỉ cách trung tâm thành phố 15 phút, cách chùa Linh Ứng 10 phút và cách Hội An lân cận 45 phút lái xe, Sel de Mer Hotel & Suites là điểm dừng hoàn hảo cho bất kỳ chuyến thăm nào đến Đà Nẵng.