Mô tả công việc
- Online sale management
- To develop and mornitor key performance indicators ( Orders, Sales, Stock, price, .....)
- Assign, guide and supervise staff for planning, implementing and evaluating the results to ensure that all activities are operated well and on schedule.
- Oversee the resolution of any arising issues orders, system, app
- To work with related department for product content, promotion program & Media supprt for sale online promoting.
- Synthesize, analyze and report business results by program, week, month, quarter.
- To Understand online market, sale strend and customer behavior to provide suitable products for increasing sales.
- Make the sale plan base on MD's plan, Operation Plan to achieve the target
- Analyze customer complaints to come up with solutions to bring customers satisfaction
- Propose plans to improve department, survey competitor & consumer shopping behavior - Cash Management
- Ensure money and documents are collected in full, exactly, on time and according to the process
- Provide solutions to ensure that debts and receivable documents are tracked in a timely manner to limit losses - Manpower management
- Plan Monthly Division’s duty roster and manpower schedule
- Make solution for sufficient manpower during business in ad-hoc situations
- Identify and reduce unnecessary tasks to increase staff productivity
- Take part in recruitment & selection activities for Division’s staffing
- Motivate, training and develop staff in order to encourage their professional development
- Identify potential staff for succession planning purposes
- Build and promote team work spirit - Expense control
- Provide solutions to optimize resources and increase productivities
- Provide tools to optimize delivery costs
- Focast and make the guidance for tool and equipment for reasonable using - Other duties
- Opening & closing Store
- Monitor all activities in store to ensure that store work as normal
- Other tasks or responsibilities as assigned by Store Manager
Yêu cầu công việc
- University degree
- Prefer 3 years experience as the same position
- Good communication skill
- Good command of verbal English
- Teamwork skill: Actively promote team work
- Leadership: Acting leadership by example
- Computer literate: Word, Excel, Powerpoint
Quyền lợi được hưởng
- Professional working environment, dynamic.
- Opportunities for advancement and career development
- Competitive salary and benefits.
- Participate in full social insurance, health insurance, and unemployment insurance according to the Labor Law.
- Training and capacity development program.
- Discount on purchases at AEON supermarket system.
- Health care insurance, Teambuilding, exciting Trade Union activities
THREELAND TRAVEL được biết đến là công ty du lịch lữ hành quốc tế chuyên về khách inbound và là một thành viên của Gray Line Worldwide.
Threeland Travel đặc biệt chú trọng tới mảng du lịch có trách nhiệm và ý thức bảo vệ môi trường theo hướng bền vững đi đôi với tầm nhìn lâu dài.
Threeland hiện có 60 nhân viên, đều là những bạn trẻ năng động, sáng tạo, yêu thích du lịch và luôn nhiệt thành chào đón những thành viên có cùng niềm đam mê và nhiệt huyết.
Trong môi trường làm việc năng động và thử thách, bạn hoàn toàn có thể theo đuổi và phát triển sự nghiệp một cách toàn diên nhất và có cơ hội làm việc với các đối tác đa văn hóa, đa quốc gia.
Khách hàng của chúng tôi chủ yếu từ các thị trường nói tiếng Anh, Đức, Tây Ban Nha, Bồ Đào Nha và một số ngôn ngữ châu Âu khác.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân
Các hoạt động ngoại khóa
- Các hoạt động vui chơi, team- building, thường niên của công ty: nhảy flashmob, lớp học Yoga, trung thu, mừng sinh nhật theo team, những ngày lễ kỉ niệm khác…
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
- Hoạt động thể thao
- Du lịch 2 lần/ năm: Kỳ nghỉ đông và nghỉ mát hè trong và ngoài nước. ( Hỗ trợ các thành viên gia đình đi cùng, tùy thuộc vào thời gian gắn bó của nhân viên).
Lịch sử thành lập
- Công ty được cấp giấy phép hoạt động du lịch quốc tế tại Việt Nam vào năm 2003 và nhượng quyền thương hiệu Grayline Vietnam vào năm 2010 (chi nhánh của Grayline Quốc Tế của Mỹ tại Việt Nam ).
Mission
- Với tinh thần đồng đội tận tâm, chúng tôi có xu hướng cung cấp các tour du lịch độc đáo và chăm sóc chuyên biệt từng khách hàng, mang đến trải nghiệm sống động có một không hai đầy cảm xúc với văn hóa địa phương.
Từ việc đặt ra các mục tiêu và nhiệm vụ hiệu quả trong 5 năm tới, Threeland đang nỗ lực hướng tới tương lai bền vững bằng cách hỗ trợ các đối tác nâng cao nhận thức về tính bền vững và du lịch có trách nhiệm trên mọi điểm đến.
Mặt khác, chúng tôi duy trì các văn phòng trên khắp Đông Nam Á cùng nhiều đại diện trên toàn cầu để đảm bảo mọi khách hàng có thể tận hưởng một hành trình với sự sáng tạo và cảm hứng tự do nhất trong khi vẫn đảm bảo an toàn tuyệt đối. -
Slogan của Threeland là "Simply your best local friend'' – Là một người bạn địa phương tốt nhất của bạn”. WHY THREELAND - Phát triển không ngừng với tỷ lệ tăng trưởng hàng năm. • Hệ thống kinh doanh minh bạch, chiến lược phát triển rõ ràng, thường xuyên mở rộng thị trường.