Việc làm Trung Tâm Bảo Hành One

Cập nhật 11/09/2024 17:08
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Trung Tâm Bảo Hành One
Nhân Viên Tổng Đài
Trung Tâm Bảo Hành One
15 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 14/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 14/09/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Kiên Giang
Process all incoming and outgoing calls accurately and courteously
Records and controls accurately wake up calls
Pages guests in co-operation with concerned departments
Records all requests on daily jobs sheets
Assists guests with international calls and directory queries
Handles guests needs or requests and reports complaints to Resort Assistant Manager
Attends to all guest queries and requests promptly
Pages staff member when requested
Abides by principles of guest privacy
Report on logbook daily
Aware of local telephone listings and frequently dialed numbers
Strictly abides by standards policies and procedures governing cases of emergency such as fire, bomb scare and other critical situations
Advises defects on switchboard equipment to Supervisor
Maintains a clean work environment
Maintain detailed knowledge of Resort Information
Maintains detailed knowledge of the Hotel's fire, life and safety system
Maintains detailed knowledge on the Emergency Response Team and workings of the telephone room in this regard
Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.
Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
Be a friendly face and helping hand to our guests
Look smart - wear your uniform with pride
Other ad-hoc duties - unexpected moments when we have to pull together to get a task done
May assist with other duties as assigned by management1. Education: Diploma or Vocational Certificate in Business Management, Business Study or equivalent
2. Service years in the field: 1 year experience in customer service or switchboard operator.
3. Knowledge and skills:
Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
Excellent English
Proficient in the use of Front Office System
4. Language: English and VietnameseCompetitive salary
Service charge
Social Insurance as law
Bao Viet Health insurance for personal and family
24/7 Accident Insurance
Rest & Relaxation Allowance per 3 months
Relocation assistance
Repatriation allowance
Home Leave allowance
Housing, uniform, meal and transportation are provided by the resort
Gym room
Khu vực
Báo cáo
Trung Tâm Bảo Hành One
Trung Tâm Bảo Hành One Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
721 Trường Chinh, P.Tây Thạnh, Q.Tân Phú,Tp.Hồ Chí Minh,Việt Nam

1. Thành lập
Được thành lập từ tháng 06 năm 2001 (gồm 04 thành viên - tính tới thời điểm 2018 gồm 250 thành viên cho các vị trí hoạt động)
2. Chuyên ngành
Trung Tâm Bảo Hành One chuyên phân phốii và Sửa Chữa - Bảo Hành 3 dòng sảng phẩm như Laptop - Tablet - Smartphone được hợp tát các hảng như Apple - SONY - LENOVO - ASUS - SAMSUNG - HP - MICROSOFT - ACER - VIVO - HUAWEI và hơn 50 hãng sẵn sàng suất linh kiện điện tử chuyên ngành.
3. Phương Châm gìn giữ
"Sự an tâm của khách hàng - Là sứ mạng của Laptop One"

Những nghề phổ biến tại Trung Tâm Bảo Hành One

Bạn làm việc tại Trung Tâm Bảo Hành One? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Trung Tâm Bảo Hành One

Trung Tâm Bảo Hành One

Click để đánh giá