Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Key Responsibility :
Brand Marketing:
- Digital Marketing: In charge of development and execution of digital marketing campaigns to promote new products and drive online sales. Manage our digital marketing channels, including social media, and content marketing, website, …
- Ecommerce Sales: In charge of optimizing product listings on ecommerce platforms, managing product pricing, promotion, inventory, and analyzing sales data to identify opportunities for improvement.
- New Product Development: Support idea generation, screening, research, develop product positioning strategies…, and collaborate with cross-functional teams to bring new products to market.
- Market Research: Conduct market research to gather insights into consumer behavior, competitor activities, and market trends.
- Customer Satisfaction Survey: Develop and implement surveys to measure customer satisfaction and identify areas for improvement.
Trade Marketing:
-
POSM Management: Develop, supplier sourcing, and manage point-of-sale materials (POSM) to enhance product visibility and drive sales at outlets.
- Trade Activation: Develop and execute activations: sampling, trade fair… to meet trade marketing objectives.
- Trade promotion: In charge of registration, announcement of trade promotions to stakeholders, setting up trade schemes on system. Make reports and evaluation for trade promotions to generate insights and recommended actions.
- Trade Audit: To ensure compliance with regulations and maximize program effectiveness.
Yêu Cầu Công Việc
Experience / skills required:
- At least 2 years of experience with proven track record in marketing department (Trade, Brand, CMI…)
- Effective communication
- Organizational skills
- Attention to detail
- Advanced Excel & PowerPoint skills; able to handle data and analysis.
- Proactive, can-do attitude, energetic and entrepreneurial
- Fluent Vietnamese and good English (Upper Intermediate or above)
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 02 tháng
- Độ tuổi: 20 - 35
- Thời gian làm việc: 08:00 - 17:00, di chuyển tự túc
- Lương: Cạnh tranh
Trường Đại học Tân Tạo là trường đại học tư thục phi lợi nhuận theo mô hình của Mỹ tọa lạc trên diện tích 503 acres tại thành phố Tân Đức E.City, huyện Đức Hòa, tỉnh Long An. Bà Đặng Thị Hoàng Yến (A.k.a Maya Dangelas) là người sáng lập và nhà tài trợ chính của Đại học Tân Tạo.
Đại học Tân Tạo áp dụng chương trình đào tạo của Đại học Rice, Hoa Kỳ. Toàn bộ sinh viên của trường phải học các môn học Khai phóng, những môn học này chiếm tới 25% toàn bộ chương trình học về các lĩnh vực Ngôn ngữ, Văn hóa, Văn học, Các nền văn minh, Lịch sử, Toán học, Kinh tế, Quản lý, Nghệ thuật lãnh đạo và Giao tiếp, Cơ học và hóa học. Sinh viên được tham gia rất nhiều các hoạt động ngoại khóa, các câu lạc bộ, các buổi nói chuyện, chia sẽ kỹ năng sống với các giáo sư để thích nghi nhanh chóng với sự phát triển của xã hội.