- Assigned to support in two or three functional areas during training period.
- Assist in day-to-day HR operations, such as maintaining employee records, preparing documentation, and coordinating HR activities.
- Assist in organizing and maintaining digital and physical HR files, ensuring confidentiality and proper documentation
- Provide support in employee engagement surveys, gathering responses, and preparing initial analysis.
- Collect, organize, and analyze HR data (such as employee attendance, performance metrics, and engagement scores) to assist in developing reports for management.
- Prepare visual reports and dashboards using Excel or similar tools to summarize key HR metrics and trends.
- Assist in tracking HR projects and initiatives, providing regular updates and analysis to measure effectiveness.
- Contribute to the digitalization of HR processes by using online platforms and tools (such as Canva, Trello, and other collaborative applications).
- Support the implementation and management of digital tools that improve HR efficiencies, such as document management, employee engagement apps, and scheduling software.
- Project Management – Participate in team projects that address strategic initiatives as directed by the HR Manager.
- Adhere to all safety and health rules and regulations associated with this position and as directed by supervisor.
- Comply and follow all procedures within the company security policy.
- May perform other duties and responsibilities as assigned.
- University graduate, major in HR/ Business/ Media/English Language is preferable
- Agile and confident to engage across all HR sections and all levels of the business
- Analytical skills with the ability to capture and interpret relevant data for the business.
- Ability to work independently, take initiative, pay attention to details, and demonstrate accuracy
- Good problem-solving skills, can work under high pressure, be ready to take challenges
- Proficient in written and verbal communication skills in Vietnamese and English
- Ability to read and interpret documents such as safety rules, operating and maintenance instructions and procedure manuals.
- Ability to effectively present information and respond to questions from groups of managers, clients, customers, and the general public.
- Ability to define problems, collect data, establish facts, and draw valid conclusions.
- Willing to learn and engage in ad hoc projects when required
- Ability in design tools such as Canva or similar applications.
- Ability to use graphic design tools and video making is a plus
- Strong Microsoft Office skills, particularly in Excel for data analysis and reporting is a plus
Trường Ngôi Sao Hà Nội đi vào hoạt động từ năm 2010, với mục tiêu đào đào những học sinh hoàn thiện về đạo đức, có năng lực học tập suốt đời, có khả năng chủ động, tự giải quyết vấn đề và sẵn sàng thích nghi với môi trường mới.
Trong những năm vừa qua trường đã đạt được rất nhiều giải thưởng từ cấp Quận, thành phố, quốc gia cho đến quốc tế ở mọi lĩnh vực văn hóa, thể thao, nghệ thuật, tranh biện,...
Nhà trường luôn đảm bảo chất lượng dạy và học theo mục tiêu phát triển toàn diện, phát triển năng lực của từng cá nhân, phát hiện và bồi dưỡng học sinh có năng khiếu tham gia các kỳ thi trong nước và quốc tế.
Trường luôn chú trọng việc tuyển chọn và đào tạo CBGV, NV có phẩm chất đạo đức tốt, năng lực chuyên môn giỏi, phương pháp làm việc và học tập đổi mới, tâm huyết và gắn bó với Nhà trường đồng thời tạo điều kiện làm việc và chế độ đãi ngộ tương xứng với đóng góp của toàn thể CBGV, NV.