Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Key Accountabilities
Quality Assurance (80%)
- Build up and implement the Quality Assurance procedures for Call Center (CC).
- Assure CC is operated and provides services following procedures and guidelines.
- Early detect/ inspect issues related CC operations, then propose appropriate action plans to correct and fix issues, implementing service recovery and prevent the issue recurrence in the future.
- Conduct training/ refresh training for CC staff.
- Create standard works for CC’s staff and make sure them follow and apply on their daily work.
- Co-operate with relevant Departments on improving customer services at Call Center.
Back-up force for CC in daily work (10%)
- Plays the roles of back-up force for CC when needed, support CC’s staff to handle the customer‘s complaints
Others (10%)
- Join as a key member in CC’s activities, projects…
- Contribute to maintain professional office environment by ensuring compliance with company policies (labor regulations, office rules, dress code, working time etc.)
- Positively recommend changes in workflow to increase service quality, decrease paperwork and turn-around time.
- Perform other tasks as assigned by managers from time to time
Benefit
- Competitive salary (100% salary during probation).
- Bonus: 13th-month salary and the performance-based bonus of up to 30% of the total annual package.
- Full social insurance, personal accidental & health care insurance, group life insurance (death and dismemberment).
- Provide an advanced Health Medical pre-check-up from the 1st week of your probation.
- Gifts for new comers and on special occasions
- Modern facilities in the spacious office
- 15 Annual leaves
Yêu Cầu Công Việc
- Graduated University/ College
- At least 3 years’ experience in CS of Life insurance company. Experience in QA is an advantage.
- Good customer services experience, esp. at Call Center
- Demonstrate accuracy and thoroughness. Work in an organized manner.
- Effective communication skills: writing, speaking and listening.
- Ability and willingness to learn and adapt to the company working environment.
- Ability to contribute to a productive work environment: positive, team-oriented, customer-oriented.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 25 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Video Tuyển Dụng
Năm 1997, một doanh nhân Australia cùng đối tác kinh doanh người Việt đã thành lập Tổng công ty Đồ gia dụng Việt Nam.
Khởi đầu là một nhóm gồm năm thành viên kinh doanh bên ngoài Việt Nam đã nhanh chóng phát triển thành một công ty quy mô lớn vào năm 2000.
Với 25 năm kinh nghiệm, Công ty Cổ phần Đồ gia dụng Việt Nam đã trở thành nhà sản xuất hàng đầu các sản phẩm gia dụng, chuyên về các sản phẩm dệt thủ công từ thiên nhiên, đồ nội thất và đồ gốm sứ thủ công.
Ngày nay, Tập đoàn Thiết bị Gia dụng Việt Nam là một nhà sản xuất thành công và có tư duy tiến bộ, tuyển dụng hơn 300 nhân viên văn phòng và 2.000 công nhân tại ba nhà máy đang hoạt động hoàn chỉnh ngay bên ngoài. Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam.
Nhà máy sản xuất đồ nội thất đặt tại tỉnh Bình Dương. Một xưởng thủ công mỹ nghệ chuyên sản xuất các sản phẩm dệt may, trang trí cũng được đặt tại tỉnh Bình Dương. Và một nhà máy gốm sứ chuyên dụng cho sân vườn và trang trí trong nhà và ngoài trời được đặt tại Củ Chi.
Mở rộng nhà máy mới tại Khu công nghiệp Hòa Phú, tỉnh Vĩnh Long.
Review VIETNAM HOUSEWARES CORP
Công việc tại Vietnam Housewares đầy thử thách nhưng thú vị. (id)