Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
Mô tả Công việc
JOB SUMMARY
- The incumbent will take charge of Customer Quality Assurance responsibilities to ensure all products meet internal and external quality standards before shipping out, handle customer complaint and work closely with all cross-functional teams to drive for customer satisfaction and continuous improvement
RESPONSIBILITIES
- Handle customer complaint, customer return and other customer quality requirements.
- Drive customer complaint resolution by carrying out root cause & failure analysis, dimensional analysis, or other means. In addition, communicate with customers when necessary to ensure verification of corrective & preventive actions.
- Lead Out of Box Audit (OBA), Use Test and customer quality continuous improvement.
- Handle daily OBA and Use Test issues, analyze data and work closely with IPQA to drive containment actions, root cause analysis, corrective & preventive actions as well as continuous improvement.
- Support OBA & Use Test Supervisor in personnel management and training. Ensure OBA & Use Test team members are well trained with needed skills to perform required functions.
- Work closely with cross-functional teams to meet delivery schedules and production goals, while actively maintaining the expected level of quality.
- Maintain and continuously improve TTI quality management systems
Yêu Cầu Công Việc
- College or above degree in Electronic, Electrical, Mechanical Engineering or related Engineering field.
- Minimum 4 years of working experience in Quality field and related to customer complaint handling. Familiarity with metal, plastic, electrical or electronic products is an advantage
- Familiar with Six Sigma, ISO 9001, Quality methods and tools such as FMEA, Control Plan, PPAP, APQP, MSA, SPC, DOE, 8D etc. Six Sigma Green Belt certification will be an advantage.
- Able to work independently and pro-actively.
- Strong skills in problem analysis and solving. Good customer technical service preferred.
- Good communication and interpersonal skills.
- Team player with positive approach.
- Good English reading, writing and speaking skills.
- PC skills required (MS Office, Outlook etc.)
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Năm 1997, một doanh nhân Australia cùng đối tác kinh doanh người Việt đã thành lập Tổng công ty Đồ gia dụng Việt Nam.
Khởi đầu là một nhóm gồm năm thành viên kinh doanh bên ngoài Việt Nam đã nhanh chóng phát triển thành một công ty quy mô lớn vào năm 2000.
Với 25 năm kinh nghiệm, Công ty Cổ phần Đồ gia dụng Việt Nam đã trở thành nhà sản xuất hàng đầu các sản phẩm gia dụng, chuyên về các sản phẩm dệt thủ công từ thiên nhiên, đồ nội thất và đồ gốm sứ thủ công.
Ngày nay, Tập đoàn Thiết bị Gia dụng Việt Nam là một nhà sản xuất thành công và có tư duy tiến bộ, tuyển dụng hơn 300 nhân viên văn phòng và 2.000 công nhân tại ba nhà máy đang hoạt động hoàn chỉnh ngay bên ngoài. Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam.
Nhà máy sản xuất đồ nội thất đặt tại tỉnh Bình Dương. Một xưởng thủ công mỹ nghệ chuyên sản xuất các sản phẩm dệt may, trang trí cũng được đặt tại tỉnh Bình Dương. Và một nhà máy gốm sứ chuyên dụng cho sân vườn và trang trí trong nhà và ngoài trời được đặt tại Củ Chi.
Mở rộng nhà máy mới tại Khu công nghiệp Hòa Phú, tỉnh Vĩnh Long.
Review VIETNAM HOUSEWARES CORP
Công việc tại Vietnam Housewares đầy thử thách nhưng thú vị. (id)