Việc làm Win Suites Saigon

Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Win Suites Saigon
Assistant Front Office Manager/ Trợ lý Trưởng Bộ phận Lễ tân
Win Suites Saigon
16 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: N/A
Ngày đăng tuyển: 10/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/07/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Vũng Tàu - Bà Rịa - Vũng Tàu

Mô tả công việc

Job Summary – (Role Summary)

• In the absence of Front Office manager or Resident Manger take charge of the operations of Front Office Department. Primarily reporting to Front office manger or EAM Rooms. Ensures guests have a smooth running stay at the hotel.
• As the Assistant Front Office Manager, one should act as the bridge between the front and the back office. While coordinating the operation, you will also ensure that all guests experience a fantastic stay.

Essential Duties and Responsibilities – (Key Activities of the role)

• Customer Satisfaction (Guest Feedback, Social Media Review).
• Financial Performance (Up selling, Room Revenue, Operation Auditing).
• Showing Initiative, Problem Solving, Staff Training, Team Leading.
• Manages and motivates the Front Office team in order to provide a high standard of service for customers.
• Welcomes guests and fosters customer loyalty through his/her friendly manner.
• Develops high quality relationships with guests throughout their stay.
• Handles any guest complaints or contentious issues that cannot be settled directly by team members and provides a fast solution.
• Oversee and supervises guest arrivals and departures with the front office executive and duty managers.
• Provide high level of customer service and maintain a high profile in the day to day front office operations.
• Ensure that personalized service is offered to each and every guest.
• Ensures that the pricing policy and internal audit procedures are duly applied.
• Supervises the management of debtors, group and individual guest invoicing and cash operations.
• Monitor all executive floor executives to ensure maximum guest satisfaction through personal recognition and prompt cordial attention from arrival through departure.
• Review arrival list for all arrivals and VIPs to check room allocations, amenities and special requests.
• Prepare monthly and daily revenue report and circulate to all HOD's.
• Prepare Room revenue and occupancy forecast take action on rate strategies.
• Is involved in recruitment of new team members for front office.
• Integrates and trains employees, providing support for skills development.
• Ensures that all front desk employees are well presented (uniforms, personal hygiene etc), and also punctual.
• Ensures that the workplace remains clean and tidy
• Ensure team members have current knowledge of hotel products, services, facilities, events, pricing and policies and knowledge of the local area and events.
• Makes sure that the hotel's pricing policy and sales pitches are duly applied in order to optimise REVPAR
• Have a good knowledge of all systems and standard operating procedures of front office.
• Ensures that guest documentation and information is available and up-to-date.


Quyền lợi được hưởng

- Candidates will be provided with job details during the interview

Yêu cầu công việc

Required Skills 

• Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
• Good writing skills
• Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System
• Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities
• Strong Leadership skills in managing teams

• Ability to manage complex relationships

Qualifications

• Bachelor’s degree in Hotel Administration, Business Administration or equivalent


Experience 

• 2 years of guest service / hotel experience with one year in a management capacity, or an equivalent combination of education and experience.



Yêu cầu hồ sơ

Interested candidates please send CV via Hoteljob or email: hiring imperialhotel.vn
Khu vực
Báo cáo

Win Suites Saigon
Win Suites Saigon Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
28 Đường Lê Lai, Ho Chi Minh City, Vietnam

Tọa lạc tại vị trí thuận tiện ở trung tâm Thành phố Hồ Chí Minh, cách Chợ ẩm thực đường phố Bến Thành 400 m, Winsuites Saigon có phòng nghỉ gắn máy điều hòa, hồ bơi ngoài trời, WiFi miễn phí, trung tâm thể dục và nhà hàng. Khách sạn 4 sao này cung cấp dịch vụ phòng và dịch vụ lễ tân 24 giờ. Tất cả phòng nghỉ tại đây được trang bị TV truyền hình cáp màn hình phẳng, minibar, ấm đun nước, vòi sen, đồ vệ sinh cá nhân miễn phí và bàn làm việc. Tất cả phòng đều đi kèm phòng tắm riêng với máy sấy tóc trong khi một số phòng có tầm nhìn ra quang cảnh thành phố. Mỗi phòng đều được trang bị két an toàn.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2019

Mission

  • Tất cả phòng nghỉ tại đây được trang bị TV truyền hình cáp màn hình phẳng, minibar, ấm đun nước, vòi sen, đồ vệ sinh cá nhân miễn phí và bàn làm việc. Tất cả phòng đều đi kèm phòng tắm riêng với máy sấy tóc trong khi một số phòng có tầm nhìn ra quang cảnh thành phố. Mỗi phòng đều được trang bị két an toàn.

Những nghề phổ biến tại Win Suites Saigon

Bạn làm việc tại Win Suites Saigon? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Win Suites Saigon

Win Suites Saigon

Click để đánh giá